onsdag 27. juli 2011

Marius

Jeg ble endelig ferdig med Mariusgenseren jeg begynte med for ei god stund siden. Den er i str. 1 år og dermed ikke et veldig stort prosjekt - men noen ganger går det bare litt trått... Men nå er den forært til en liten Vebjørn på snart 2 mnd. Jeg har brukt et hefte fra Sandnesgarn og oppskrifta er for Sisu-garn. Det grønne garnet er Sisu, de to andre er Lanett og et anna babygarn.
Bildene er tatt i dårlig kveldslys, og fargene er ikke helt riktige, men men... Pappaen (som er min kollega) har gått og 'mast' om en grønn Mariusgenser han hadde sett, så derfor ble det det:o)

Og ja - jeg driver og pusser opp litt her inne i bloggen, så det vil nok bli noen variasjoner, til jeg finner ut hvordan jeg vil ha det:o)

8 kommentarer:

Unknown sa...

Hei... :O)
Mariusgenseren gjør seg jammen flott i grønnt også. Har planer om å strikke en til Bertine, men er litt usikker på hvilke farger jeg skal velge!... :O)

klem

Rigmor sa...

kjempe fin. så en grønn for ikke så lenge siden, og det er jo en flott kombinasjon! Denne blir nok satt pris på :)

Mark von Spark sa...

Pappaen (og mammaen) sier: Tuuuuuuuuuuuuuuuusenvis av takk! Kan nesten ikke vente med å få tatt den i bruk. For en snill venn og kollega! Beklager 'maset' ... Kan ikke huske å ha mast, jeg? Har kanskje nevnt det en gang for lenge siden ... men. Uansett: Er veldig glad for det, nå :-) (Kan pappaen og få en!?)

Mark von Spark sa...

Og vi skal ikke glemme den stilige buksen som var med i presangen! Tuuuuuuusenvis av takk for den og! Skal blir stilig å se guten kledd opp i begge :-D

Ellen* sa...

Hehe - nevnt mer enn én gang = 'mas', Markus;o)
Og jeg er veldig glad jeg 'slapp unna' med å strikke den i str. 1 år, så jeg trooor kanskje ikke det blir en i str. 39...

Cloudberry sa...

Marius ble utrolig flott i grønt!

Beatemor sa...

En herlig genser som helt sikkert kommer til nytte. Vi har vel alle noen prosjekt som tar lengre ting enn andre... Lurer på hvorfor... :-)

banglamarie sa...

Så utrolig lekker.
Du er flink!!