onsdag 16. februar 2011

* GIBORT : barnegenser *

I pur glede over å ha forvandla en UFO til en FO, så har jeg bestemt meg for å gi den bort til en av dere som besøker bloggen min! :o)
Det er en ullgenser altså, strikka i Rauma Finull (kun håndvask), størrelse ca 2 år (overvidde 72 cm, lengde 38 cm). Den har to knapper på høyre skulder for å gjøre halsåpninga stor nok. Og den har fått en forsiktig vask i Milo etter at den var ferdig.
Fargene ser litt selvlysende ut i det hvite lyset, men de ikke det, de er helt "normale".

Hvis du har lyst å være med i trekninga, er det bare å legge igjen en kommentar på dette innlegget og skrive hvilken liten gutt eller jente du har lyst å gi genseren til. Så enkelt er det! Ingen mulighet for ekstra lodd altså, men lenker du til GIBORT'en på bloggen din, så blir jeg glad:o)

Trekning onsdag 23. februar.
23. feb. kl. 17:29: Vinneren er nå trukket - blir publisert i eget innlegg snart!

22 kommentarer:

`Hekla` sa...

Jøss hvor snill du er da!..;-) La ut en link på min blogg + bilde av genseren din. Vill gjærne bli med på dette vett du;-) Har passet supert til den lille gutten på 1år som skal flytte inn til oss snart..;)

Ulrikke sa...

For en flott genser! Jeg skulle gjerne sett den på den lille gutten som jeg er farmor til. Han fyller to år til sommeren. Omtrent samtidig skal han blir bror til en annen liten fyr - så genserens arvefølge skulle være sikret.

Anne-Britt sa...

Selvfølgelig har jeg lyst å være med i trekningen. Så snilt av deg da :) Den er kjempeflott. Alltid kjekt med sånt :) Passer perfekt til nevøen min. Ønsker deg en fin dag videre.

Anonym sa...

Supersnille Ellen og superfin genser! Aurora har selvfølgelig veldig lyst på den, selv om hun innser at det er ei god stund til hun kan bruke klær i den størrelsen! :-)

P.

Eli sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Carrin sa...

Du verden! Så snill du er som gir bort noe så flott :) Jeg vil selvfølgelig være med på denne trekninga. Og er jeg heldig, kommer jeg til å gi den til en liten ramp på snart ett år. Sønnen til niesa mi.

Eli sa...

Ja...*fnis*...slettet liksågodt innlegget mitt jeg. Liten bommert ;) Det stod i alle fall: Flotte genseren! - og sånn en fin gi-bort da! Jeg har en liten gutt som jeg er tante til og som fyller 2 år til høsten som denne hadde vært perfekt til, så jeg er gjerne med i trekningen :) Klem, E

banglamarie sa...

Så snill du er Ellen! Hiver meg med i trekningen jeg også. Kunne passe til min venninnes gutt.

Kan tenke meg det er godt å få ryddet opp i gamle prosjekter. Nå har jeg fått unna så og si alle gamle ufoer jeg også. Deilig.

Shy sa...

Guri malla for ein fin premie! Det må bli gåve til tantebarn som vert 2 til sommaren.

`Hekla` sa...

Hei igjen. Nå har jeg rettet opp feilen, så nå finner du enkelt frem til mønsteret:-)
Flott du sa ifra, slik at jeg fikk ordnet opp i det;-)

Pia sa...

Jeg er med! Flott genser i klare Ellenfarger! Og genseren går vel til mitt yngste barn:)

Anonym sa...

Jeg er med :) Jeg har en gutt på 2 år som kunne trenge en varm genser og ei jente på 5 mnd som kan overta den etter han :)

Jeg kan ikke strikke og er hjemmemamma, så økonomien er ikke super. Så hadde vært morro å vinne en flott genser som kan gå i arv ;)

Cecilie sa...

For en flott genser - klart jeg vil være med på dette! Det blir veslefrøkna på 2 år som skulle fått denne :)

Krysser fingre og tær :)

Mormorfarmor Inger sa...

Fantastisk fin genser! Jeg strikker mye sjøl, men denne var så flott så jeg blir gjerne med! Passer barnebarnet perfekt ;)

Hilsen Inger

Trude Julie sa...

Du og du så snill du er :D
Skulle jeg være så heldig å bli trukket ut, tror jeg genseren må gå til datra til ei god venninne av meg her i Stavanger. Søte, lille Birgitte som er knappe 1.5 år.

Lisa Synøve sa...

Oi, så snillt av deg, genseren var råfin.
Hvis jeg blir den heldige så tror jeg at jeg beholder den til minste jenta mi, ho e et å halvt neste vinter og da ha det vorre godt med en god å varm genser =)

Ann-Kristin sa...

Denne gode ,varme genseren vil vi gjerne bruke på dattra vår som er halvanna år neste vinter:)

Christine; -små gleder sa...

For ein fine gensar!
Du er jammen snill som gir den vekk! :)

Eg vil ikkje være med i trekninga, men måtte bere kommentere!

Ha ein fin dag vidare og ei god helg! :)

indie sa...

For en superfin premie! Mange timers arbeid du gir bort der :)

Hvis jeg skulle være den heldige vinneren må det bli den lille gutten i magen min som får æren av å bli den første til å bruke den om 1,5 år eller så. Etter det blir det forhåpentligvis mange små søskkenbarn som kan ha glede av genseren (for så flotte plagg må selvfølgelig gå i arv!)

Ha en fin kveld :)

tina f sa...

Oj, den var virkelig fin - og sikkert veldig varm og god! Hvis jeg er så heldig og vinner vil jeg gi den bort til lille TOLLEF som bor på Lillehammer :))

injosa sa...

Hei for ein flott gensar, om eg er heldig vil eg gje den til barnebarnet mitt Theo som er eitt år.

Helene sa...

Kjempefin genser :) Om jeg er så heldig å vinne, ville jeg gitt den til sønnen min som er et halvt år :)