mandag 27. juni 2011

Følgere og sånt. Og ny pengepung.

Jeg oppdaga før helga at jeg har fått følger nummer 50 på bloggen min (heihei, Kjersti!). Antallet følgere har økt jevnt og trutt, og jeg har ikke hatt noen fokus på at jeg skal få flest mulig - men jeg tar det jo som et tegn på at noen har lyst å følge med på det jeg legger ut her. Og det er superhyggelig!!:o)
Grunnen til at jeg ikke fokuserer så mye på følgere - ved å gi ekstra lodd for å følge bloggen f.eks. - er at jeg ikke følger noen blogger sjøl (bortsett fra én gang, da jeg lot meg friste til å få et ekstra lodd i en blogg). Jeg legger alle blogger jeg har lyst å følge med på i blogglista mi her inne, og den blir jo fortløpende oppdatert med nye innlegg. Så jeg lurer litt på dette - dere som har blogg sjøl (med blogglister) - er det noe ekstra man får ut av å følge en blogg? Hvor har dere samla dem dere følger? Bare inne på Blogger-profilen eller andre steder? iGoogle? Er rett og slett litt nysgjerrig på om jeg går glipp av noe ved å ikke følge blogger?
Og kan det rett og slett være at det bare brukes som et mål på hvor mange som leser bloggen?

Og så har jeg mekka meg en ny pengepung:o) Ingen prikker denne gang!
Laget av et gult og fint Kalla-stoff, med Stoff&Stil-elefanter inni.
To rom må til - ett til penger og bankkortet, ett til alt det andre som er kjekt å ha i pengeboka.
Knapper fra Snella&Petronella. Fotografert med mitt nye kamera. Oioioi - så fantastisk deilig det er!:o) Det var virkelig på høy tid!

10 kommentarer:

Line A sa...

Åj, denne var superkul! :)

Anne-Britt sa...

Så fine disse pengepungene dine :) og knappene er jo så søte :) Ha en fin uke Ellen :) Klem

Ulrikke sa...

Jeg gjør det på samme måte som deg med blogger jeg følger med på. Jeg har en bloggliste på min blogg som alltid viser det nyeste øverst. En fin måte å følge med på, synes jeg. Den eneste ulempen jeg kommer på, er at de jeg følger ikke vet at jeg følger dem.

Jeg har lurt på å teste ut bloglovin' men har ikke prøvd ennå.

Pia sa...

For det første - kul pung! For det andre - dette med følgere: For noen tror jeg dette med å ha mange følgere er veldig viktig. Mange lokker med ekstra lodd i blogglotterier hvis du legger deg til som følger. Jeg skjønner ikke helt greia - å ha genuine lesere er jo mye viktigere enn å ha flyktige følgere. Jeg legger meg til som følger i flere blogger enn de jeg har i blogglista - fordelen ved å legge seg til som følger, er at du inne i bloggeroversikten kan finne dem igjen. For deg eller meg er jo en bloggroll like så nyttig som å legge seg til som følger. Men for "den andre parten" er det jo stas å få en ny følger - jeg blir fortsatt barnslig glad når jeg ser at jeg har fått en ny følger:)

Unknown sa...

Hei på deg, Ellen!
Aller først; for en superfantastisk blogg du har! Er virkelig imponert over kreativiteten din både med foto, scrapping, strikking, hekling og ikke minst farger! Det er kjempekoselig og inspirerende både å lese og se på bildene dine:-) Kommer til å følge bloggen din. Har kost meg flere kvelder på rad nå:-)

Eli sa...

Finfin pung! Bare sol passer godt i Bergen; spesielt i dag - da trenger man litt ekstra av det slaget. Ha en superduperfin dag Ellen :) Klem, E

Hitomi Kimura sa...

Hi Ellen!
Thank you for letting me know! :)
It's soooo cute!! It really goes well with the black liner, giving it a modern look, too. I'm very happy working with you!!! :)
Hitomi @ Kalla

Kathrine sa...

Kul pung!

Jeg følger blogger i google reader. Jeg prøvde å følge en blogg en gang, det eneste som skjedde da var at den kom dobbelt opp i feeden, så det er kanskje samme greia bare at det ikke synes noen steder at jeg følger bloggene? Anyways er det ganske kjekt å ha et sted man kan se alle oppdaterte blogger uten bare å se dem på topp syns jeg. Jeg tar noen ganger et raid dersom jeg har vært travel feks.

Unknown sa...

Kjempeflott pung..., man blir glad av å se på den... :O)

Er det lov å spørre hvor du kjøper selve lukningen??

Ønsker deg en god sommer!

Anonym sa...

hei.
Er det lov å spørre om hvor du fant mønster til pungen med to rom?
Ellers må jeg si at bloggen din er kjempefin, er innom veldig ofte.
Du er jo utrolig effektiv!
Hilsen Gunnhild, også fra Bergen:)