fredag 3. juni 2011

365 : dag 148-154

Såh - dette var altså uka da det skjedde!
Jeg våkna onsdag morgen og kjente en kald klo i brystet! Jeg blunka to ganger og prøvde å tenke etter en gang til. Men nei - jeg måtte bare innse at det verst tenkelig hadde skjedd! Jeg hadde glemt å ta bilde dagen før!!*
Etter en morsom fredag var det en slow mo'-lørdag. Men jeg fikk meg en tur på Bryggen og butikken til Moe, Udd og Tollefsen. En kjempelekker liten butikk med flott tekstilhåndtverk mellom gamle bryggetømmervegger.
Tørketrommelen min. Ikke er den ny og ikke er den spesielt lekker. Poenget her er det som IKKE ligger oppå den - nemlig et tonn med klær. Kryss i taket.
Artig spaghetti på en mandag:o)
No further comments.
Veldig våt og kald skolegutt ankommet. 
 Kristi himmelfartsdag - Guds gave til syglad dame!:o)
Bibliotek for humaniora en fredag morgen. Ser uvanlig øde ut - ingen biler, ingen sykler, ingen studenter. Selv Damsgårdsfjellet har gjemt seg.

*Det var kanskje ikke fullt så dramatisk i virkeligheten;o) Kjipt var det - men jeg anser ikke prosjektet for mislykka bare fordi jeg mangler ett bilde. Det blir ei fin fotodagbok uansett, tror jeg!

Ha ei strålende fin junihelg! Måtte sola finne dere alle!

5 kommentarer:

Hege F. sa...

Bra haldning, såklart blir det ei glimrande fotobok sjølv om det manglar eit bilde! Er skrekkeleg imponert over at du har klart det i eitt strekk så lenge!

Og den butikken på Bryggen er skjønn, har leitt etter ei anledning til å kjøpe noko derfrå. For eksempel i bursdagspresang. Eller noke til meg sjølv. Så langt har eg kun klart få kjøpt kort :-)

banglamarie sa...

Så kjekt du var på bryggen. Jeg hadde tenkt meg, men rakk det ikke.

Gleder meg til å se skjørtet ferdig. Du er flink!

God helg :o)

Aquarell sa...

Er imponert over at du bare har glemt ett bilde til nå! Jeg hadde sikkert gått på flere smeller allerede... :)
Ha en fin uke.

Trude Julie sa...

Det imponerer at det måtte bli juni før et bilde glapp (jeg vurderte samme prosjekt som deg for 2011, men lot være å starte da jeg hadde glemt å ta bilde allerede tidlig i januar...).
Ha en finfin uke :D

Ulrikke sa...

Bildet som mangler er det lille avviket som må til for at prosjektet skal være helt perfekt.