lørdag 7. mai 2011

Big Herringbone Cowl

Fiskebeinshalsen min ble ferdig igår. Eller i natt egentlig. Da jeg oppdaga at det nærma seg, så ble jeg sittende på trass til jeg var ferdig:o)
Den ble ikke på langt nær så stor som originalen, men den er igrunnen akkurat passe til å ta dobbelt rundt halsen, så jeg er vel egentlig fornøyd. Tror jeg. Kommer sikkert til å bruke denne oppskrifta igjen, for den var igrunnen enkel og grei.
Oppskrift: Big Herringbone Cowl fra the Purl Bee.
Garn: Nepal fra Garnstudio i naturhvit, ca 5 1/2 nøste.
Pinner: Rundpinne nr. 10
Antall masker: 240
Størrelse: 29 cm bred, 128 cm i omkrets (Oppskrifta sier hhv. 35 cm og 147 cm)
Litt varmt å posere i nærmere 20 pluss - men den blir deiiilig til vinteren!

5 kommentarer:

Monica sa...

Denne kledde du bra. Så fin ♥

Aquarell sa...

Så kul denne var! :)

banglamarie sa...

Så utrolig lekkert!!

Anonym sa...

Så fin halsen ble. Kjempe kult mønster!!!!

to vrange sa...

Så fin den var! Og så jeg som har x antall nøster Nepal liggende.... ;o)