fredag 28. mai 2010

Material girl??

Ja, Madonna surrer rundt i hodet mitt - for jeg føler meg så utrolig materialistisk akkurat nå. Det har seg nemlig sånn at jeg har bursdag snart. Litt rund dag og sånt... Og i den forbindelse er det endel  folk som spør meg hva jeg ønsker meg. Det er da jeg får litt kvaler... For egentlig så har jeg jo sååå mange ting! Kjøkkenskapene er for små, og kjellerboden er full av ting jeg (tydeligvis) ikke har behov for. Trenger jeg virkelig flere ting?? Burde jeg ikke si at 'takk, men jeg har alt jeg trenger' eller 'gi gjerne et bidrag til Leger uten grenser' eller noe i den duren? Men huff - jeg er visst ikke helt der enda, altså. For det er jammen meg en hel masse ting jeg syns jeg mangler - eller ihvertfall har lyst til å ha. Så jada - material girl it is! Og jeg trøster meg med at jeg faktisk er veldig glad i å gi gaver, og kanskje er det flere som har det sånn...
Men jeg syns fortsatt det er ubehagelig å ramse opp til folk om alle tingene jeg ønsker meg, så derfor har jeg laga meg ønskeliste her i bloggen - ute på venstre sida der <--- Så kan jeg bare henvise hit, hvis noen flere skulle spørre...

Ønsker alle (både medmaterialister og andre) ei super og solrik maihelg!

PS. En ting jeg åpenbart kunne trenge er et kurs i Photoshop - sånn 'hvordan lage bildecollager' for eksempel;o)

1 kommentar:

banglamarie sa...

Takk for ønsker! Supert Ellen :)

Ønsker deg en god helg :)