lørdag 3. november 2007

7 ting om meg

Blei tagga av Gyda her i forrige uke. Hun ville visst at jeg skulle sparke igang bloggen min igjen!;o) Og nå har jeg gjort det!! Men altså...det skulle være 7 ting om meg, så her kommer de:

1. Da jeg var liten var jeg skikkelig pappajente. Tok gjerne med meg dyna og sovna rundt føttene hans;o)

2. Jeg har fem søsken.

3. Jeg har flytta ni ganger de siste ti årene.

4. Jeg har vært gift med en russer.

5. Jeg har vært på opptaksprøve for aspiranter i UD (gikk ikke så bra - å skrive stil om konsekvensene av utvidelsen av Nato i Øst-Europa var visst ikke helt meg;o)

6. Jeg har smykke- og ring-dilla! Og det skal være stort og gjerne fargerikt, og ihvertfall aldri gull!!

7. Jeg er en rotekopp (men jeg HAR system i rotet altså...)

Siden jeg ikke har noe scrapping å vise fram, så blir det et bilde fra Halloween:o)

2 kommentarer:

Ania sa...

Oh dear...haha for en tøff skjelett :D :D

Hege sa...

Kult skjelett!
Og så kos å høre nytt fra deg igjen, Ellen! Gleder meg til å se ny scrapperier fra deg også. Snart.

Klem