torsdag 7. februar 2008

Ps...

Dette skulle egentlig med i forrige innlegg, men... Grunnen til at jeg driver og grubler på stil eller ikke stil, er at jeg igrunnen ikke blir helt fornøyd med noe av det jeg lager for tida. Noe blir helt ok, men ingenting blir skikkelig bra, liksom. Og så tenker jeg at det kanskje er fordi jeg er på leiting etter min egen stil liksom... "prøver å finne meg sjæl..." *hihi* Og så vimser jeg hit og dit i mellomtida..? Eller så er det bare fordi jeg har så fryktelig mye jeg vil lage, og så skynder jeg meg litt for mye - har ikke tålmodighet til å "la hver side nå sitt fulle potensial", for å si det sånn - vil bare gjøre den ferdig og begynne på neste. Kan være det også;o) Vel, nok filosofering for idag. Nå skal jeg scrappe! Øvelse gjør mester, har jeg hørt!;o)

4 kommentarer:

Eli sa...

Du - har stjelt tankene mine jo! *ler* Tror absolutt ikke du er alene om å tenke sånn. Jeg føler jeg hopper og danser rundt og prøver litt her og der og roter til det meste, men elsker selve scrappeprosessen - det å lage noe!, og kanskje man bare må innfinne seg med at det blir som det blir da? Du lager utrolig mye flott i alle fall - så fortsett å kos deg med scrappingen uansett om du bestemmer deg for èn bestemt stil eller ei. Jeg blir i alle fall inspirert!

Takk for at du tok utfordringen *klem* Var kjempeflotte LO`r både du, Camilla og Sonja leverte og det var kjekt å se de på trykk (det syns jeg og!) Jeg syns nesten det var litt flaut dette nr for der var det noe på trykk som jeg lagde for 1 år siden - og det ser jeg godt altså *blush*

Treff den 20 - kan du da? *håpe!*

KLEM, Eli

Ellen* sa...

Hehe - morsomt at du sier det, Eli! Du var en av dem jeg tenkte på med harminiske album, nemlig;o) Man ser vel litt annerledes på det man lager sjøl kanskje. Har tenkt meg på treff, ja!! Gleder meg. :o)

Eli sa...

Hihi - det er bare albumene som jeg har med meg på treff som ser sånn ut i så tilfelle *knis* Jeg er en liten luring nemlig :P

Kathrine sa...

Jeg skjønner kjempegodt hva du mener! En stund prøvde jeg å holde meg litt unna gallerier og konkurranser for å prøve å lage noe som er "mitt" - men det tok bort så mye av den morsomme prosessen. Jeg liker jo å prøve mye forskjellig - så får jeg heller ha rotete album :P