fredag 7. mars 2008

Very clean & very simple :o)

Ja, stort enklere enn dette blir det vel ikke!:o) Men av og til føles det bare helt feil å "lasse på" med mønster og pynt. Denne føles helt rett for meg, selv om mange andre sikkert ville synes at den ikke var ferdig i det hele tatt. Her er det bare bildet som er i fokus, har ikke noen spesiell historie å fortelle heller. Det faktum at mange sier at Marek ligner på meg dekkes igrunnen av tittelen. Når og hvor bildet er tatt, skal jeg notere på baksiden.
Forrige runde i Minnopol skulle tittelen være en sangtittel. Jeg gjorde det enkelt der også:o)
Og nå kan jeg vel legge ut den LO'en jeg hadde med i Ett trykk sist, siden det har gått en måned. Den er altså scrappa etter ei skisse.
Og jeg kan slenge med denne lille LO'en , scrappa etter Gydas magasinskisse på Minneriket. Disse bildene er litt dyrebare for meg, fordi jeg har altfor få bilder av guttene med pappaen, og også fordi jeg mista omtrent ett år med bilder i en datakræsj, og dermed setter jeg ekstra stor pris på de få jeg har fra denne tida.
Jeg scrapper masse og koser meg for tida. Har et par-tre bidrag til Scrappedugnad sine utfordringer på tapetet nå i helga. Ingen kjærester som kommer og forstyrrer meg denne helga, så jeg må vel få gjort endel da... Ellers er det mars-bidrag til Hobbyhimmelen, som sikkert blir lagt ut i neste uke.
Ha ei strålende helg - i sol, snø eller regn - alle som kikker innom her!!

3 kommentarer:

Eli sa...

Man MÅ jo ikke ha på mest mulig - det er jo det som er så herlig med denne hobbyen; her gjør man som man vil og føler for :) Flotte layouter alle sammen, men jeg likte nok ekstra godt den øverste. Kjempefint bilde av dere sammen :) (og ja - absolutt litt like!)Takk igjen for at du tok utfordringen til Ett Trykk *klem* - og kos deg masse i helgen, selv uten kjæresten. Sees til uka! :) Klem, E

Sonja sa...

Det er enkle er ofte det beste, er det ikke det de sier?? Jeg synes den var kjempefin! Ha en god helg, så snakkes vi på treff!!

Sonja sa...

By the way: jeg har tagget deg (",)

Ha en fortsatt god helg!