søndag 4. mai 2008

Maratonscrapping!

Igår var det National Scrapbooking Day. I USA altså. Her på berget følger vi opp så godt vi kan:o) På Minneriket ble det lagt ut seks oppgaver, og man får et lodd for hvert bidrag man leverer. Så blir det trukket masse premier ikveld. Jeg har klart å levere fem bidrag!
Når jeg teller etter, så har jeg faktisk scrappa hele 13 LO'er siden torsdag! Er helt imponert over meg selv, jeg! Kom inn i skikkelig scrappe-modus før idag, og følte jeg kunne bare fortsette og fortsette, men måtte ta meg sammen og gå ut en tur i sola også:o)
Bidragene til Minneriket kan jeg vise fram seinere, og LO'ene til Hobbyhimmelen kommer ut der snart.
Jeg har laga et bidrag til Siljes utfordring på Scrappedugnad. "Bruk stoff" var oppgaven. Her har jeg laga ei ramme av stoff. Tok limarket av et Love, Elsie-ark, så jeg kunne rynke det.Den rosa ramma er laga av et anna Love, Elsie-ark. Bakgrunnen er Hambly med litt maling bakpå. Bokstavene er Scenic Route chipboard med Hambly-rubons på. Ser litt rart ut med den glassfiberstria rett bak, men men...
Edit: har fått scannet LO'ene. Vet ikke om dette er bedre egentlig, ser liksom ikke at den er transparent...

Jeg laga noen LO'er på den hytteturen for to uker siden også. Her er noen av dem.

Ellers er det deiligdeilig vær - og det var såååå herlig å kjenne sola varme skikkelig idag, gå uten sokker og i ermeløs kjole (i sola ihvertfall)! Gleder meg til mer sånt!! Vinterens ekstra spekklag er i ferd med å forsvinne også, og det er ikke dumt i det hele tatt!:o)
Ha ei flott maiuke!!

4 kommentarer:

Aquarell sa...

Herlige LOer! så produktiv du har vært!:D

Sonja sa...

Det er nå ikke måte på hvor mange Loer du har fått laget!! kjempefine er de også.

Ville bare sende en hilsen i fineværet!

Eli sa...

Heisann storscrapperen! Imponerende med 13 layouter siden torsdag - det må jeg si! Deler du hemmeligheten eller? ;) Gratulerer med premie i NSD på minneriket!! Ha en strålende fin uke :) Klem, E

Ellen* sa...

Hæ - premie?? *iler inn og ser*