søndag 11. januar 2009

Jeg scrapper igjen!

Det var litt vanskelig å komme igang igjen etter juleferien. Alt scrapperotet mitt var jo rydda bort! Får jo ikke gjort noe når jeg bare ser et blankt bord foran meg! Vel, det har retta seg nå!;o) Jeg var på scrappetreff på Hobbykroken på onsdag, så da måtte jeg jo finne noe å ha med meg dit iallefall. Fikk ikke gjort noen verdens ting, men det var jo veldig koselig da. De jentene der er det alltid mye moro med! Og så fikk jeg jo brukt gavekortet som jeg vant i Miss Skisse-konkurransen! Gikk leeenge rundt i butikken og plukka ut hva jeg skulle velge. Herlig når man kan "kjøpe" masse, og summen blir 0,- til slutt!:o) Tusen takk til Hobbykroken for flott premie!!
Her er det jeg endte opp med. Permene og masse diecut-ark fra Teresa Collins har jeg en plan med, men det er hemmelig..
Og nå er jeg igang med scrappinga igjen altså! Aller først gjorde jeg ferdig endel sider jeg begynte på på hyttetur og treff før jul. Jeg får aldri gjort noe helt ferdig på treff, og nå hadde det samla seg opp en hel bunke. Og så har jeg begynt på M-game-oppgavene for januar. M-game er årets lange konkurranse på Minneriket - sju oppgaver hver måned tom. november. Har gjort et par ferdig, og har ideer til resten, tror jeg. Men de kan ikke vises fram, så klart, så her er noen av de andre jeg har laga.




5 kommentarer:

Sonja sa...

Kjempebra at du er i gang igjen! Og du hadde jo fått scrappet mye (",)

Klem, S

Aquarell sa...

Så masse flott du hadde laget!
Ble skikkelig inspirert her jeg sitter. Har ikke kommet meg i gang med scrappinga i år enda, må rydde litt i scrappetingene mine så jeg finner noe... :D

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Jippi, you are back :)
Så masse flotte layouter du har laget, jeg er kjempe imponert :)
Nå gleder jeg meg masse til å se løsningene dine til the M game :)
Ha en fantastisk flott uke.
Klem

Evy-Kristin sa...

Åh - tusen takk for koselig kommentar i bloggen min :o)

Så flott at du legger du noe av det tøffe du lager - du er en inspirator!!

Ha en fin kveld!

*klæmma*

Anette S sa...

Oh, fine layouter! Så koselig å se at du er i gang med scrappingen igjen!