søndag 25. april 2010

Mer MGP

Minneriket Grand Prix pågår fremdeles, og stadig nye grand prix-relaterte oppgaver skal løses. På oppgave 4 skulle vi velge vår MGP-favoritt, og finne et ord i teksten å scrappe. Jeg har vel ikke noen all time favorite - det er endel både artige og (faktisk) fine å ta av, for ikke å snakke om alle dem man bare husker veldig godt!:o) Valget mitt falt på en morsom en, som jeg bare blir i godt humør av! Nemlig denne fra 1987:

Jeg valgte ut ordet coffee (ja, dere hører vel de synger det, sant??), og 
scrappa ei side om kaffegutten Leo:
Den neste oppgaven var å bli inspirert av "La det swinge" - det var fire 
varianter av oppgaven, bl.a. å inspireres av antrekkene til Bobbysocks. 
Ja, dere ser nok at det var den laget mitt valgte;o)
Etter disse to rundene ledet Norge konkurransen, men akkurat NÅ skal 
stemmene for runde 6 offentliggjøres, og jeg mistenker at det kanskje er noen 
andre som leder etter det. Men artig er det uansett!!

2 kommentarer:

Hege sa...

Flotte LOer du har laget! Veldig stilig en kaffe-LOen. Kult på pynte med kaffebønner. Liker også "kafferingene".

Anette S sa...

Så utrolig mye kult du har laget til MGP! Jeg er litt lei meg for at jeg ikke var på papirfesten så jeg også kunne vært med i "gjengen"! :)