fredag 21. mai 2010

Nytt leketøy...

Jepp - det fikk jeg i posten idag!:o)
Nemlig et sånt et:
Altså et Fujifilm Instax Mini 7s. Moderne utgave av gode gamle Polaroid. 
Bildene blir ikke akkurat toppkvalitet - så dette er just-for-fun! Men jeg har noen skumle planer for bursdagen(e) min(e) der dette passer perfekt inn. Instant bilder - jepp, det blir bra!;o)

Jeg måtte jo teste det med det samme jeg kom inn døra:
Artig-artig!!
Jeg kjøpte det av ei scrappedame som fant ut at hun ikke trengte det likevel (inkl. 8 filmer) - ellers hadde nok ikke fargen blitt brun;o) Men det funker fint!:o)

5 kommentarer:

Eli sa...

Kjempegøyalt!! :) - og absolutt lekevennlig :) Håper jeg får prøve :P God helg!! Klem

Sonja sa...

kult!

Ania sa...

Digg!! :D

Aquarell sa...

Så herlig! Vil og ha sånt... :)

Linda S sa...

Så artig å ha eit sånt kamera :)