fredag 29. april 2011

365 : dag 113-119

Tre påskedager og fire hverdager:
Hei - hvem kommer der? Påskeharen fant oss i år også:o)
Påskesyssel. Klippet og klart til å sy.
Ungene kom en dag seinere ned fra fjellet, så dermed ble det påskeegg 2. påskedag i år.
Fotballgutten kommer hjem fra kamp. Smilet avspeiler ikke resultatet - det ble 6-4-tap mot Åsane denne gangen.
Dette var kvelden da De Underbetalte vant quizen på Bien bar for første gang! Vi slo selveste Nordnæs bataljon (som ofte vinner) på målstreken - gjett om vi var stolte!:o)
Jeg digger trær som blomstrer! Snart kommer de japanske kirsebærtrærne med sine rosa blomster, men først disse hvite i gata vår, som jeg tror er en slags morelltre.
Idag skulle jeg gått rundt og kost meg i Helsinki! Sukk. Det ble ikke sånn. Så jeg måtte ut og trøsteshoppe et par Mummikopper... og ei gladgul skål... og upps... jeg måtte visst trøstespise en cupcake óg...
(og siden det andre bare gikk ut over en tilgodelapp jeg hadde, så måtte jeg jammen trøsteshoppe et skjørt på Oasis også...)

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer på mine kreative innlegg! Både på og utenfor bloggen - jeg blir kjempeglad for det!
Håper alle har ei superdeilig vårhelg!
Og vet dere hva jeg skal imorgen?? På scrappetreff! Med store ambisjoner om å scrappe! Gleder meg veldig, faktisk - og det blir spennende å se om jeg får det til!;o)

2 kommentarer:

Ulrikke sa...

Gratulerer med seier i quizen! (Jeg regner med at du er blant de underbetalte). Jeg vet av erfaring at det er motstand på Bien bar om onsdagene.

Rarerina sa...

Ble det ikke Helsinki?
Da er det hverrtfall lov med Mumikopper som trøst. Så fine punger du lager. Og alt det andre også. Jeg er imponert!
Og du- hvor har dere fått tak i det fantastiske påskeharekostymet? (eller, hvor er den haren der fra? han er da virkelig....hm). Superonkel bør ha en til neste påske.