fredag 13. mai 2011

365 : dag 127-133

Vårstemning og tildels sommerstemning har inntatt Bergen. Det er heeelt fint! Jeg er ikke typen som syns vinteren er uutholdelig og gjerne skulle vært foruten - jeg liker vinter - men etter vinteren er det deilig med vår! Sånn er det bare!:o)
Det er fint å ha en bror!:o)
Vi prøver i år igjen - er det mulig å få farge på de leggene i løpet av en sommer?
Gummene klør! Hilsen Aurora, 4 1/2 mnd.
(+kollega Unni i stripete kjole midt i bildet:o))
"Gjør døren høy, gjør porten vid"
Køen utafor biblioteket før vi åpner om morgenen. Og på et blunk er alle plassene tatt!
Det er fasinerende å stå på innsida og se på hvordan de strømmer inn som små maur.
Dagens lunsj i botanisk hage:o)
Prikkehimmelen?:o)
Jeg var en tur på Stoff&Stil med søstra mi. Dessverre er dette bare voksduk, som jeg ikke har noe bruk for. Skulle hatt tilsvarende i bomull!
Fredagsblogging. Men oopps - der mangler det jo et bilde! Jaja - får knipse et da. Sånn - ferdig med uka!

2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Jeg tror vi setter mer pris på våren og sommeren på grunn av vinteren.....Fine vårbilder. Ha en fin helg.

Ania sa...

Oj er det virkelig så mange studenter utenfor biblioteket om morgenen! (eksamensrush eller vanlig?)