fredag 4. november 2011

Følg hjertet ditt

Åshild er ei fantastisk kreativ og dyktig dame, som scrapper og lager bilder, blant anna. Hun har laget de nydeligste mixed media-bilder. Ett av disse falt jeg fullstendig for da jeg så det på bloggen hennes (for et par år siden). Bildet var dessverre allerede solgt, så jeg måtte nøye meg med å se på det på nettet. Men denne uka åpna Åshild Epla-butikk! Der selger hun fotoprint av bildene sine. Jeg var raskt på pletten og bestilte favorittbildet mitt! Det er så fiiint! Jeg blir helt glad av å ha det i hus!
Originalen hadde selvsagt vært det aller beste, men denne kopien er av veldig god kvalitet og er absolutt et bra alternativ!
(litt for mye kontrast på disse bildene - det er litt dusere i virkeligheten)
Og siden jeg var første Epla-kunden hennes, sendte hun med et nydelig hjemmelaga kort - kjempekoselig!:o)
Tusen takk for den fine kunsten, Åshild!

2 kommentarer:

banglamarie sa...

Lekkert bilde du har kjøpt! Åshild er så herlig, sprudlende og kreativ ♥

Unknown sa...

Kjempeflott bilde..., skjønner godt at det er en favoritt!
Åshild er veldig flink!

Ønsker deg en strålende helg!

klem