tirsdag 10. juni 2008

Siden sist...

Siden sist har jeg blant annet vært en tur i Oslo. Var der i seks dager, og hadde det strålende hele veien! Først bare kosetur og så konferanse, og varmt og deilig sommervær var det hele tida!:o) Jeg fikk bl.a. med meg kurs med Xstine, som nevnt i forrige post. Det var kjempegøy. Herlig å få utlevert materialpakke og bli fortalt hva man skal gjøre! *fnis* Etterhvert klarte jeg å løsrive meg litt fra eksemplene da, så jeg følte det ble litt mitt eget også. Jeg så noen kjente fjes, og det var sikkert enda flere fra nettverdenen der, som jeg ikke kjente igjen. Takk til GITTE og Amani fra Minneriket som kom bort og hilste på meg! Kjempekoselig - og jeg hadde jo ikke hatt mulighet til å kjenne dere igjen...:o) Satt mellom Kine og AnetteS og hadde det veldig trivelig nede i kroken. Her er to av LO'ene mine - de første jeg har lagd i 6x12.Og her er et bilde av nakne gutter i kveldssol, sammen med "guvernanten" Guro, som også var med:Sist torsdag fylte Marek 9 år!! Hurra for han!:o) Her er han i selskapet sitt på søndag, med egenpyntet muffin;o)Til slutt; se disse søte pungene som jeg har kjøpt fra minoridesign.com
Hadde egentlig tenkt å bruke de to med matrjosjkaer på til scrappetusjene mine, men det viste seg at de var for korte, så jeg får finne på noe annet å bruke dem til. Det blir ikke noe problem.:o) Den med froskene har jeg tatt i bruk til ungenes Nintendo/Gameboy-spill.Og heeelt til slutt; følg med imorgen - da har jeg en overraskelse på lur...

2 kommentarer:

Christine sa...

Så kjekt at du koste deg på kurs :D Ble kjempefine LO'er :D

Den cupcaken til Marek så veeeeldig veldig god ut :D MMmm!

Jeg har også sånne små zippouches fra minoridesign, passer perfekt til å ha det lille kameraet mitt oppi :D

Anette S sa...

Muffins i bursdag er best! Håper du fikk på din bursdag også.
Og de pungene var så søte? Går det en Gameboy DS lite i en sånn, eller?