mandag 3. november 2008

LSS, Miss Skisse og andre scrapperier

Forrige runde av Last Scrapper Standing gikk fint for min del - juryen likte bidraget mitt bra nok til at jeg er blant de 8 i nest siste runde. Her er LO'en min, der jeg har farget kartongen med safran, sukkerkulør og granateplesaft:o) Kjempemorsomt å eksperimentere litt - og safran er den store favoritten!! Nyyydelig, kjempesterk varmgul/oransje farge ble det.Miss Skisse går videre - ei ny skisse hver søndag. Passe utfordrende og overkommelig. Her er mitt bidrag forrige omgang - klarte å vinne avstemminga og fikk noen ekstrapoeng:o) Skissa er av Silje.Og her er denne ukas bidrag - innleveringsfrist igår kveld, stemmefrist ikveld. Deilig å lage ei jenteside! Digger Urban Prarie fra Basic Grey! Skissa er laga av tessa79Jeg scrapper endel som jeg ikke legger ut noen steder også - har vært litt i sånn "produksjonsmodus" i høst. Har lyst å få unna masse bilder, og få fylt opp ungenes album. Ikke alt som blir like kult og fantastisk da, men det føles bra likevel. Typisk er at jeg bruker flere bilder, og har vekt på dokumentasjonen framfor "nyskapende scrappedesign". Legger ved en sånn side også, jeg:o)
Her har jeg brukt et brevark (eller to) istedenfor scrappepapir, og det er så herlig - man blir jo litt "metta" av disse mønsterarkene som "alle" bruker og som man ser "overalt". På sida med Anette og Kine over her har jeg også brukt ikke-scrappe-papir. Det er fra et sånt stort ark som jeg har kjøpt på Papirgalleriet på Norway Designs. Jeg har diverse sånt papir - tildels kjøpt før jeg begynte å scrappe - og har tenkt å bruke mer av det! Er fortsatt innom der nesten hver gang jeg er i Oslo - skikkelig snadderbutikk!!:o)
Jeg var jo forresten i Oslo forrige helg - hadde kooooselig kjærestehelg:o) Var innom på Steffens også, og der var Gyda (som hadde Glimmer Mist-demo), Anette S og Boop. Kjempekoselig å treffe dem også, og til tross for omtrent null-budsjett så fikk jeg med meg tre Glimmer-mist'er som skal testes ut.
Til sist: Hobbyhimmelens DT-sider kom sent, men godt i oktober!:o) Kan sees her. Novembersidene blir nok litt forsinka, de også, men da har vi alle laga noe litt ekstra!;o)

Enn så lenge: Ha ei strålende november-uke! :o)

7 kommentarer:

Ann Hedvig sa...

Knall sider Ellen!

Ofte kan sider med masse bilder, og ikke så avansert, være vel så kjekke minner som de andre. Men jeg kan ikke se å kunne spore noe annet enn Ellen stil tvers igjennom på alle her jeg :o)

Vi snakkes i morgen.

_Kine sa...

Digger layoutene dine, Ellen! De er så glade og fulle av liv, liksom! Og jeg digger også Norway Design. Jeg er ganske god til å overbevise meg selv om at jeg ikke trenger flere av de store arkene derfra, ettersom jeg aldri bruker dem... men neste gang er det fare for at det blir et robotark!

banglamarie sa...

Åh så mange lekre layouter!!! Knallflotte!!

Ania sa...

Diggdigge layouter, spes den orangemen alle var jo superflotte :D GM er digg!!

Anette S sa...

Hei og takk for sist! Alltid koselig å møte deg i Oslo! Jeg kaster meg på og digger Norway design med deg og Kine! Kan ikke gå opp til den siden av byen uten å bli blakk!
Som alltid fult av nydelige LOer her! Er enig i at fargene ble nydelige på den til LSS! Rare jenter på den derre blå LOen, men... *fnis*

Hege sa...

Her var det mye flott. Liker de fargerike sidene dine; blir glad av og se på dem.

Klem
Hege

Lula sa...

Hei!

Jeg likte alle loene, særlig falt jeg for den øverste;) Jeg er svak for sterke farger på en side og her hos deg er det flust av det! ME LIKE:)