lørdag 15. august 2009

Scrappegodis:)


Idag har jeg vært på åpning av ny scrappebutikk - nemlig Tove og Hanne sin Scrappegodis. Kult navn!:) Fin liten butikk var det òg, og masse folk på åpningsdagen! De har endel spesielle ting i tillegg til standardutvalget - det liker jeg! Kommer nok til å stikke innom der av og til når jeg er i Oslo, er bare fire stopp oppover med trikken, veldig greit.
Skulle tatt med et bilde av butikken, men det kom med så mange fremmede mennesker, og det er ikke sikkert de har lyst å bli lagt ut her... Jeg kunne forresten ikke se noen kjente fjes da jeg var der (bortsett fra Tove, som jeg har sett før), selv om butikken var temmelig full, men jeg fikk da shoppa litt:o)

Masse lykke til videre med godtebutikken, Tove og Hanne!:o)

2 kommentarer:

Kathrine sa...

Å så artig! Skulle ønske jeg kunne dra i slike småbutikker innimellom.

Pia sa...

Den butikken må jeg besøke en eller annen gang. Ser du har handla inn en del ting som jeg også har kjøpt;). Gleder meg til å se at du bruker det!