fredag 14. oktober 2011

365 : dag 281-287

Hjemme igjen fra flott høstferie nordpå, og heldigvis hadde jeg noen bilder med meg i bagasjen. Minst ett fra hver dag.
Stamkafeen AlfaOmega i Alta kan sin kakestyling!:o) (i tillegg til å ha en fantastisk spennende meny og generelt god mat og service)
 Søndagstur i fjæra.
 Det var ikke bare Marek som dreide. Jeg tilbragte også endel timer "innbakt" i spon og pussestøv. Artig! 
 Frostmorgen.
 Det fineste kameraetuiet jeg har sett! Laga av venninne med håndlag og urfolkblod i årene:o)
 Marek med skålene han dreide. Og se - det er slett ikke vinter enda der oppe heller!
Tandemklipp.

Idag har jeg vært på jobb. Veeeldig kort uke. Helt fint. Skal nyte helga som vanlig. Det håper jeg du også gjør!:o)

Ps. Vinnerne av gibort'en er trukket idag som jeg lovet - men jeg sier ikke hvem før imorgen!;o)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Heia Ellen!

Så bra at det ordna seg med lader til kameraet ditt:-) Du er jo en utrolig dyktig fotograf!

Arti å se bilder fra Alta oppholdet ditt:-) Koselig bilde av mammaen din både det med ungene og av henne på bergene. Jeg har jo hatt henne som norsklærer da jeg tok norsk på høyskolen, forøvrig en meget faglig dyktig dame som i tillegg til det også er veldig hyggelig:-)

God helg til dæ!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Flotte dreide skåler!