torsdag 26. april 2007

Hemmelig scrapping...

Jeg scrapper mye for tida, jeg, men har liksom ikke så mye å vise fram likevel. Alt jeg lager skal liksom være til noe, og kan ikke vises fram riktig enda... Jaja - ikke noe problem forsåvidt. Ser at mange sliter med div. sperrer for tida (eller armer som ikke funker) - så jeg er bare glad jeg er inspirert, jeg!:o) Og så er jeg hoppende glad for at jeg skal til Oslo om to uker og treffe masse scrappedamer på Gydas bursdagstreff! Det er litt skummelt, siden jeg bare har møtt én av dem fra før, men jeg er overbevist om at det blir kjempemorsomt!! Kathrine (fra Harstad) kommer også! Såå kult!!:o)

For å ha med litt scrapping - her er et par av layoutene fra DT-sidene hos Hobbyhimmelen for mars. Sidene for april kan du se HER.


5 kommentarer:

Catrine sa...

Så moro at du og kommer på Gyda burdag! Skal bli hyggelig å treffe deg! :)
Lekre LO'er! Den runde er bare kjempekul synes jeg!

Heidi sa...

Så gøy at du kommer på Gyda's bursdag!!!!
Knallflotte layouter du hadde med i DT, gleder meg forøvrig å se de du "sparer" på også!!

Kathrine sa...

det blir så utrolig gøy å treffe deg!

Livy sa...

Så flotte sider du har scrappet, og jeg gleeder meg til å se de "hemmelige" sidene også:o)

Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min, alltid veldig hyggelig når noen stikker innom!

God helg til deg og dine!

Klem fra Livy

Hege sa...

Tkk for kos hilsen i bloggen min!
Supergøy at du kommer den 11. mai altså!!
Ha en flott helg!