lørdag 5. mai 2007

Konfirmasjon imorgen!

Ja, imorgen er det konfirmasjon for niesa mi, Guro. Hele familien har ankommet Bergen, og de siste forberedelser gjøres, her i huset og helt sikkert oppe i det andre huset også. I skrivende stund, når klokka har passert midnatt, venter jeg på at marengsbunnen skal bli ferdig, og gruer meg til å stryke bunadsskjorter... (haaater å stryke:o( )
Bordkort er liksom mitt domene, så her er hva jeg "koste meg" med igår kveld; 37 stk bordkort. Enkle i designen, men det er nå ganske putlete å sitte og lime på små QK-bokstaver da! De står i stil med servietter og lys, så klart!:o)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Superstilige bordkort! Urk, satt du alene med alle? Vi brukte QK på bordkortene i bryllupet vårt, og da måtte jeg få både brudgommen og hans forlover til å hjelpe :D

Sonja sa...

Åhh der har du hatt litt av en jobb! Eg skal jobbe nattevakt hele helgen. Men neste helg er det min tur å stryke bunadskjorter, for vi skal i konfirmasjon (",)

Kos dere!

Mari sa...

kjempestilige bordkort!herlige farger på dem! såflink du er som lagde 37 stk på en kveld da!
Bunadskjorter ja,det er noe herk. Jeg drøyer med å sy til bunaden min skikkelig før jeg er ferdig med unger, da har jeg en unnskyldning å slippe å gå i den på en stund...*fnis*

Catrine sa...

Så flotte bordkort! Det må ha vært litt av en jobb!
Stryking er bare utrolig kjedelig - jeg unngår det så sant jeg kan. Men bunadsskjorter bør vel strengt tatt være glatte og nystrøkede ja.;) Kanskje jeg skal være glad jeg ikke har bundad...
Kos dere!

Nina sa...

Så kule bordkort! De likte jeg virkelig. Du må være veldig tålmodig som orker å sitte å lime på så mange bittesmå bokstaver. For ikke å snakke om å stanse ut alle. Ha en fin helg!

Kathrine sa...

Oi, for en jobb! Men så ble det jo veldig kult. Håper dere hadde en fin dag!

Helle sa...

Kuuule bordkort! Det var litt av en jobb!! Lykke til med konfirmasjon!

Ania sa...

Wow, superkule bordkort! Og for en jobb med alle navnene da :P Regner med at konfirmasjonen gikk finfint! Ha en fortsatt god helg! :)