onsdag 1. oktober 2008

Oktober!!

Oktober allerede! Ukene går da kriminelt fort, gjør de ikke??
Jeg scrapper mye for tida, men blogger lite. Litt lat, antar jeg...
Minneriket har et par konkurranser gående nå. Det ene er Miss Skisse, som innebærer én skisseoppgave hver uke framover mot jul. Man trenger ikke være med hver uke, men får poeng for deltakelse, og ekstrapoeng for pallplassering på ukens avstemming. Har tenkt å levere hver uke der, jeg. Dette er femte uke vi holder på, og denne gangen er det ei fin skisse fra Eli vi skal scrappe etter. Den andre konkurransen er LSS - eller Last Scrapper Standing - en konkurranse med litt ekstra utfordrende oppgaver, der det blir færre og færre deltakere som går videre til neste runde, til det er én scrapper igjen til slutt. Minneriket hadde samme opplegget for to år siden, og det var kjempegøy og veldig inspirerende oppgaver (og jeg vant til slutt, utrolig nok - vinner-LO'en er faktisk i aller første innlegget i bloggen min:o))

Anyway - her er noen av mine seineste sider:

Første oppgave i Miss Skisse

Miss Skisse uke 4

LSS - første oppgave (fikk nettopp vite at jeg gikk videre til runde 2 - jippi!)



Just for fun:o)


Just for fun 2 :o)
(Nei, den handler ikke om at det er slutt, den handler om motvillig fotoobjekt)

Ellers:
Har kastet meg på Ali Edward sin Week in the life-greie, som handler om å dokumentere ei uke, fra mandag til mandag, i ord og bilder. Det er en sånn ting jeg har tenkt på mange ganger, men det er lettere å få gjort det når noen andre sier det, liksom. Så nå drar jeg med meg kameraet og prøver å huske og ta bilder av "helt vanlig ting" som man gjør i hverdagen. Det er morsomt!! Men også lett å glemme seg bort - plutselig er halve dagen gått uten et eneste fotobevis på hva du har gjort. (krise! *hehe*) Har ikke klart noen bilder fra prosjektet enda, men det kommer seinere i uka. Skal lage et minialbum i enkel stil, har jeg tenkt.
Ellers II:
Har også kjempelyst å melde seg på Cathy Zielske sitt kurs Design Your Life , men det begynner imorgen, og jeg føler ikke at jeg har $99 å avse akkurat nå, så det blir nok ikke. Cathy er ellers ei veldig morsom dame - elsker å lese bloggen hennes. Ikke så mye scrapping der lenger, men likevel!
Ellers III:
Vaskemaskinen virker ikke lenger!:o( Har ikke funnet ut om det lønner seg å fikse den eller ikke, men uansett er det "uønskede utgifter"! Kjipt! (men helt normalt;o))

Ha ei fin høstuke, folkens - lover å ikke være sånn en treeeg blogger mer!;o)

4 kommentarer:

Sonja sa...

Hærlige Loer du har her. Du er jo virkelig i siget om dagen!!

Klem

Anette S sa...

Fantastiske layouter! Ikke rart du får med deg ekstra poeng i miss skisse og er videre i LSS!

Håper maskinene dine på mystisk vis plutselig fungerer igjen så du kan være med på CZ-tingen!

God søndag! *klem*

Lula sa...

Du lager så mye lekkert!! Masse inspirasjon å hente her inne:))

Ha en flott søndag og ikke minst en flott uke!!

Anne Lise sa...

Så mye fint du lager!