søndag 3. mai 2009

Scrappings!

(bildene av layout'ene kan klikkes på for større versjon)
Scrapping i scrappeblogger er en fin ting:o) Nå har jeg noe nytt å vise fram også. Jeg hadde noen bidrag med i M-game for april. Det var vel det eneste jeg scrappet i april i det hele tatt, tror jeg. Det ble veldig fokus på andre ting ei stund, da jeg fikk Mac'en i hus, nemlig. Her er M-game-bidragene...
Produktoppgave: knapper

Skisseoppgaven (dobbel - yeah!)

"Vårtegn"

Inspirasjonsoppgaven (her var inspirasjonen et bilde av mange bånd i forskjellige farger)
Jeg fikk så lyst til å scrappe denne søte lille sangen av Kira Willey. Så det gjorde jeg:o)

Igår var jeg på scrappejentekveld hos Marie, sammen med Vibeche og Eli. Superkoselig! Fikk faktisk scrappet også *kryss i taket* - i tillegg til skravling, latter, deilig mat og osteiskake (kjenner at jeg får vann i munnen bare av å tenke på den *fnis*). Idag har jeg laga ferdig layout'ene med tekst og det hele:
Bare en liten kose-LO med noen fine bilder av Leo. (Litt gjenskinn i Hambly'en der - ikke så pent på bilde)

Leo og bestevenninna. Digger prikkearket fra Scrapper's Choice! Hodeskallene er chipboard som jeg har malt (RiffRaff Designs)

Hehe - dette bildet er bare et blinkskudd - MÅ jo scrappes!
Tannhjulene er chipboard fra ScrapFX og skal symbolisere det som går rundt i hodene deres..., stjernearket er fra MM.

Ellers: I tillegg til vårløysing og knoppspretting, er våren her i huset preget av tannfelling. Det er stadig vekk noe å gjøre på for tannfeen:o) Her ser dere Leo denne helga - fredag, lørdag og søndag:


Hehe - er han ikke søt??:o)

Ønsker alle bloggbesøkere ei flott uke!!

4 kommentarer:

Eli sa...

Hihi - sånn ser Kristoffer også ut nå når det søndag. Må være noe som går hos disse førsteklassingene ;) Herlig bilde :) Og så flotte layouter både til M-game og de som du lagde i går!! Alltid kjekt og inspirerende å sitte ved siden av deg :) Kos deg med søndagskvelden - og så håper jeg at det blir scrappings igjen om ikke så alt for lenge. KLEM

Anette S sa...

Åh, Leo er så kul når han danser våren inn! Og veldig søt uten fortenner!

Forresten, hvis du synes du får for lite kombinasjoner til teppet ditt, vil du ha over 5000 kombinasjoner hvis du bruker fire-fargerskombinasjon! Hi hi!

Aquarell sa...

Så mange flotte LOer du har laget!:D

mi@ sa...

Tusen takk for hyggelig bursdagshilsen i bloggen min :-)

Og så mange flotte LO'er du har laget. Likte speielt godt "me @ 38"!