onsdag 27. januar 2010

Hjemmelagde knekkebrød:o)

Idag har jeg bakt knekkebrød! Og det var så godt at jeg måtte bake én porsjon til i kveld! :o) De er fulle av frø og sprø - og et lite saltdryss på. Marek utbrøt da jeg fikk han til å smake: " Det smaker chips jo!" Hehe, da måtte jo Leo også smake (ikke en selvfølge at han vil, altså!), og så gumla vi ivei, alle tre. En suksess altså. Jeg måtte som sagt bake en omgang til, så vi kan ha med på skolen og jobben imorgen. Nam.
Og nevnte jeg at det er superduperenkelt??

Oppskrifta fant jeg i matbloggen Veckomatsedel - ellers et bra sted for alle som ikke gidder å tenke ut middagen sjøl:o) (Obs - det er maismel i (ikke Maizena altså), og det finner man ikke på Rema og Rimi, så man må gjerne planlegge innkjøp litt.)

3 kommentarer:

Ania sa...

Oooh så spennende! Må prøves ut! :D

Hege sa...

Spennende!!
Det ligger en award til deg i bloggen min!!

Anonym sa...

Mmmm, de både hørtes og så kjempegode ut!!!
Må tests ut ;)
Takk for linken :o)