torsdag 11. mars 2010

Honey, I'm ho-o-ome!

Heisann sveisann! Bare innom for å rapportere at jeg er vel hjemkommet fra det store utland. Mitt inntrykk - i kortversjon - rent, pent og velorganisert, fint vær, høflige og konverserende folk, billige klær og sko, stooort utvalg av det meste.
En lengre rapport med bilder kommer i helga, når jetlag'en har sluppet taket;o) Men her er et par bevis på at vi har vært "over there":
I Magic Kingdom. Dette er det beste du får hvis du ber disse to stille seg opp til fotografering:o)
Kennedy Space Center. Ikke så lett å se smart ut foran kamera for meg heller, viser det seg...hehe...
Min daglige koffeindose - Mocca Frappuccino. Namnamnam!!! Her flankert av en blåbærmuffin:o)

Håper alle har hatt det fint her hjemme - jeg har hatt 100% ferie, og ikke vært på nett mer enn 5 min. for å sjekke saldoen ;o) - og det var rett og slett superdeilig!! Nå skal jeg se om det har skjedd noe i blogglandia siden sist:o)

6 kommentarer:

Eli sa...

Så kjekt med livstegn :) - og så kjekt å høre at dere har kost dere :) Ikke at jeg hadde trodd noe annet da ;) Herlige bilder og gleder meg til å se mer!! *klem*

Christine; -små gleder sa...

Ser ut som om dokke har hatt det alldeles herlig på ferie! :)

Håpe du legg ut fleire bilder frå turen.

Klem frå Christine!

Pia sa...

Heisan, sveisan, ja! Velkommen hjem! Må få se flere bilder!

banglamarie sa...

Velkommen hjem igjen. Gleder meg til å se flere bilder :o) Det høres ut som dere har hatt en flotters tur ihvertfall!

Ania sa...

Åååh så herlig!!! Og så frappucino hver dag, YUM! Velkommen hjem igjen...du har ikke gått glipp av stort, værmessig ;p

Sonja sa...

Se der ja :) Venter spent på flere bilder!!!

Ha en fin helg!