tirsdag 6. juli 2010

En bitteliten tur til fjells

Det er enda ei stund til ferien begynner her i huset. Dvs min ferie - ungene slenger jo rundt og bare later seg så klart ;o)
Men i mangel av skikkelig ferie, så hjelper det godt med litt feriebesøk og en liten tur opp i natur og frisk luft! Leo og jeg tok en sånn liten tur i helga. Herlig var det!
På toget - med musikk og avis.
Møtt på stasjonen av morfar, som er på ferie fra det høye nord.
Deilig potetsuppe falt i smak hos liten og stor.
Ungene - to store og to litt mindre - har det gøy med fyrverkerirester.
Røykbomber for eksempel.
Noen syns det er en god idé å bade i elva...
...som er iiiskald!
Leo elsker å bade, men helt isbader er han ikke, så han spratt opp igjen temmelig kvikt!;o) De andre tre var under opptil flere ganger. Galninger!
Kaste stein i elva er mye greiere!
På tur ned til Voss, etter svingete snirklevei: noen (les Leo) er kvalm og må lufte seg. Og han kan ikke ligge i gresset, for der er det maur, så han må ligge på mamma...;o)

Jeg elsker prestekrager!!
Og nydelige roser som lukter roser.
Dette var avslutningsdagen på Ekstremsportveko, og vi fikk med oss de siste fallskjermhopperne før vi vendte nesen hjemover.
Forsøk på formasjonshopping. Var en ring med hoppere, som det skulle komme tre andre ovenfra og treffe gjennom.
De måtte slippe før de andre kom gjennom.
Ser skummelt ut å bare falle fritt ned mot bakken, spør du meg...

Og jeg venter videre på ferien...

Ingen kommentarer: