søndag 11. juli 2010

Bølgepleddet - og tur til Lygra.

Først - jeg har visst glemt å vise fram det ferdige bølgepleddet mitt, som jeg begynte på i desember og viste fram bl.a. her. Jeg har forsåvidt planer om å avslutte med ei grønn stripe eller to, men da må jeg bestille mer garn først, vet ikke helt om det blir. Ellers var det ferdig, med trådene festa, sånn ca til bursdagen min. Det er suuuperdeilig!!

Idag har vi vært på søndagsutflukt til Lyngheisenteret på Lygra (Nordhordland). Kjempefin plass å gå tur. Idag var det 24 plussgrader - nesten litt for hett for oss sånn plutselig, er ikke vant til sånt - men skyer og litt vind sørga for perfekt turvær!:o)
Først stoppa vi hos Charles da, som bor i samme retning. Sjekk hendene oppe på veggen!
Charles er kunstner - her kikker vi litt i atelieet.
Kopper står til tørk.
Mmm - fine roser.
På Lyngheisenteret har de villsauer.
Værbitt tre er så fint.
En deilig hårete larve:o)
Én samla skjell...
...den andre ville vasse ut til den lille "øya".
Kul lav.
Kul tang.
Tussi-føde:o)
Hva nå da? Jo, Leo-er-kvalm-pause i veikanten igjen...

Imorgen begynner siste jobbuka - det blir bra!

2 kommentarer:

Maren sa...

Ser ut som en herlig tur - og jeg bare DIGGER det bølgeteppet altså! Jeg holder fortsatt på med mitt i babystr.. ting tar tid. :p

MIN! hilsen Hege sa...

må bare få si at det er kos å lese innlegg her.... og så et tips på tampen...har en sånn gutt selv som blir kvalm i bil... (regner med at det var det den pausen var hehehehe) kjøpte noen sånne trykkpunktarmbånd på apoteket til ham..og om det funker eller er plaseboeffekten som slår inn, vet ikke jeg, men det funket hehehhee og ikke no mer kvalm gutt i bil :-) ha en fin dag

hilsen Hege