tirsdag 19. oktober 2010

Sometimes it snows in April...

(Fotoforbud sa du? Mobilbilde tatt av undertegnede)

Jeg var på Prince-konsert i Vestlandshallen igår. Det var et innfall jeg fikk etter å ha sittet på kontoret og hørt Prince-låter på radioen hele dagen. Dvs. jeg hadde jo hatt lyst egentlig, men hadde ikke tenkt å gå, for det var jo ganske dyrt. Men når det var ledige billetter igjen igår, så MÅTTE jeg bare! (får heller hoppe over en frisørtime eller noe...)

Det var absolutt verdt det - og jeg angrer ikke det minste! Det var kjempebra - og veldig gøy å se den flinke lille fyren live! Ikke at jeg har vært noen trofast Princefan, men jeg har da minner fra 80-tallet:o) Purple Rain, Raspberry Beret, Under the Cherry Moon, Cream, Sign 'O'The Times, Kiss...

Fant dette opptaket fra en unplugged session - anbefales!

Acoustic 2004

Konserten igår ble avslutta helt nydelig. Etter et par omganger med ekstranumre, så ble taklysene i hallen slått på, folk ga opp å vente på mer, snudde seg og sikta mot utgangen. Da kom Prince ruslende ut igjen på scenen med gitaren, og spilte Sometimes it snows in April. En nyyydelig sang (som jeg faktisk helt hadde glemt) - en fantastisk avslutning! Sukk.


5 kommentarer:

Ania sa...

Måtte bare fnise av "flinke lille fyren" - men det er jo sant :D

Eli sa...

Så bra at du gikk! God prioritering :) Og fotoforbud; noen som bryr seg da? *fnis*

banglamarie sa...

Bra prioritering på en mandag :o)

Kali- sa...

Hørtes ut som en herlig konsert, ja! :D
Herlig å prioritere opplevelser - som egentlig er litt for dyre - noen ganger. Hvertfall når man sitter igjen med et stort smil og gode minner etterpå! :D

Har en award liggende og slenge til deg i bloggen min, forresten ;p

Anne Marie sa...

Heldige, heldige du. Tenk å kunne dra på Prince konsert bare på innfall... humpff! %&#"¤&!!! :-)