fredag 19. januar 2007

Jeg scrapper i vei!!

Jeg beundrer sånn de som er kjempeflittige å oppdatere bloggen sin, skriver masse (ofte interessante) saker og ting, og legger ut bilder og ting de lager! *sukk* ania er min favorittblogger for tida - jeg rekker nesten ikke å få med meg alle postene hennes engang!
Vel - jeg kan trøste meg med at jeg scrapper mer enn jeg blogger i alle fall. Har skikkelig god framdrift for tida!:o) Nå har jeg laga 4 bidrag til M-game og 3 bidrag til
swe scrapbook, pluss en LO som jeg skal sende inn til Scrappefeber-kvalifiseringa. Noen av dem er jeg veldig fornøyd med til og med :-D Kan jo ikke vise fram noen av dem selvsagt, men de kommer etter hvert. DIVA-finalen har jeg ikke begynt på enda, og har ikke noen brilliante ideer heller, men skal prøve nå i helga. Vil gjerne ha det unnagjort.
Den LO'en jeg legger ut her laga jeg for flere måneder siden, men jeg har ikke vist den fram noe sted før. Tenkte jeg kunne bruke den til Scrappefeber hvis jeg ikke kom på noe bedre. Men nå har jeg laga en annen, så derfor... Det var litt morsomt å ta bildene til denne *lol* Kameraet på en murkant, selvutløser ned, og så få alle tre til å holde venstre fot i lufta når jeg sa ifra! Hehe - måtte prøve noen ganger før det satt! (Prøvde å ikke bry meg om at det var andre folk i nærheten...)

5 kommentarer:

Ania sa...

*blush* da :D Men alstå, å scrappe er jo viktigere...liksom....:P Gleder meg sånn til å se hva dere kommer med til SWE Scrapbooksiden da :) Og ikke minst alle bidragene til M game - det ser ut til å være mange som leverer - supergøy! Og så diva da....spennende! :) Digger LO'en her - så kul og så "deg"...fnis...ser for meg fotosessionen deres haha :D

_Kine sa...

Skikkelig kul lo! Og verdens beste sneakers ;) Jeg hadde et par som måtte pensjoneres i sommer, men de hadde virkelig gjort nytta si.

Unknown sa...

Så utrolig kreativ og flott layout.... Morsomt hvordan du tok bildet også... Gleder meg til å se alt du skal levere til de forskjellige utfordringene.... :-))

Ha en scrappende flott søndag!

Kathrine sa...

Du er så produktiv!
Denne loen er superkul - jeg digger den. Gleder meg til å se resten også!

Catrine sa...

Utrolig kul LO!
Jeg gleder meg til du kan vise frem alt det andre hemmelige du lager.:)