tirsdag 6. februar 2007

Dagens dont!:o)

Idag har det vært aktivitetskveld på skolen som Marek går på. Det skjer fire kvelder i februar. De elevene som vil, kommer på skolen og deltar på forskjellige aktiviteter. De melder seg på det de har lyst til, f.eks. matlaging, internettkafé, klatring, Lego, perling, Politi etc. Det er foreldrene som styrer med disse gruppene, og jeg hadde min første omgang med kortlagingsgruppe idag! Jeg drasset med meg haugevis med restepapir, lim, sakser, punchere, Primablomster, litt bling, QK-tanga og utvalgte dies. 5 jenter og 5 gutter meldte seg på, og gikk inn for oppgaven med liv og lyst! Det var gøy å se!:o) Hadde med meg to andre mammaer, og de fikk da laget noe, de også. Jeg er litt ekstra sliten idag, da, så nå skal jeg sløve litt på sofaen.

7 kommentarer:

Ania sa...

Hihi det høres litt gøy ut da :D Husker disse aktivitetskveldene på skolen, de var morsomme å få med seg :)

Anette S sa...

Oj, så gøy! Og så mye fint de har laget! Jeg vet hvor sliten jeg blir av å pusle med mine tre kusiner, så jeg forstår godt at du ble sliten av ti barn!!

Catrine sa...

Sånn aktivitetskveld høres moro ut! :)
Men jeg skjønner godt du blir sliten.

banglamarie sa...

så moro! Og så flinke de har vært!!!

banglamarie sa...

så moro! Og så flinke de har vært!!!

Kathrine sa...

Det ser kjempegøy ut!

Lene sa...

Så gøy!
Og så flotte kort de har laget :)