lørdag 24. februar 2007

Karnevalsgutter

Må bare legge inn et bilde av Marek og Leo i sine "dyriske" kostymer. Det er tatt kvelden før de skulle i karneval, så det er uten sminke, men syns det var så morsomt. Marek er da steinaldermann (med øksa hevet) og Leo er en heller søt rødrev :o)Siste på scrappefronten er at jeg har levert 6 bidrag til M-game denne måneden også. Kan først vises fram om noen dager. Nye DT-sider på Hobbyhimmelen er også lagt ut. Ta en titt der.
Ellers har jeg tenkt å gjøre dagens tips på Scrapping with 2007-kalenderen min - nemlig lage en LO av bare bilder! Holder på å printe ut bilder - blir spennende å se hvordan det blir.
Til dere som titter innom: Takk for besøket - og ha ei fin helg!!:o)

6 kommentarer:

Sonja sa...

Å for noen fine kostymer! Håper de koste seg på karneval.
Gleder meg til å se m game bidragene dine!

God helg!

Kathrine sa...

Haha, så kule gutter!
Og seks bidrag til game! Gosj. Jeg har laga to jeg.

Ania sa...

Ååhj så kule de var ..hjaha...digger uttrykkene deres....gleder meg til å se dette bildet scrappet! :D Har 6 bidrag i skrivende stund...kanskje jeg får til et 7.? :D Ha en finfin scrappehelg! :)

Unknown sa...

Gleder meg til å se dine bidrag til M-Game.... :-))

Skikkelig tøffe gutter du har...

Catrine sa...

Hihi, så kule kostymer! Og herlig bilde!
Gleder meg til å se M Game LO'ene dine! :)

Anonym sa...

Hahaha, det bildet er bare hysterisk morsomt!