søndag 4. februar 2007

Nye LO'er

Vi har vært på hytta i helga, vi. Jeg og søstra mi, og Marek og Leo. Det var kjempedeilig å komme litt bort fra by og regnvær. Der oppe var det masse snø, og guttene fikk både øvd litt på skiferdighetene og lekt masse ute. Nå har vi nettopp kommet hjem og de sitter benket foran TV'en og Gameboy'en*lol*. To døgn uten TV er sterkt for dagens ungdom!!;o) (og to døgn uten PC er ikke hverdagskost for mammaen heller *fnis*)

Mens jeg har vært borte, er avstemminga på Minnerikets M-game over for denne måneden. Det gikk jo kjempebra med mine bidrag!! Såå artig!!:o) Veldig bra konkurranse, og inspirerende oppgaver! De er knallgode til sånt, de jentene der! Legger inn LO'ene mine under her, siden jeg endelig har noe å vise fram.

6 kommentarer:

Kathrine sa...

Jeg digger dine bidrag! De er superflotte alle sammen! Du har en kul enkel-avansert stil som jeg er litt fascinert av.

Gøy å høre at dere har hatt en fin helg - og jeg kjenner til PC-abstinensene ja *fnis*

Rita sa...

Likte alle LOene dine kjempe godt - som vanlig. Men jeg må få si at "nyttårsønske" og ekte kjærlighet fikk litt ekstra oppmerksomhet inne på MR.
Hi,Hi - det er rart hvordan man blir litt avhengig av den PC'en. Vil helst ikke innrømme det, men jeg er nok avhenging jeg også :) Ha en flott uke. :)

Catrine sa...

Høres ut som dere har hatt en topp helg! Og det med pc-abstinensene kjenner jeg nok litt til... *hehe*
UTrolig flotte bidrag du hadde med i M Game! Min favoritt er nok nyttårsønske! Håper det går i oppfyllelse! :)

Lene sa...

Så fine LO'er du har laget!
Jeg la merke til dem under avstemninga i M game.
Favoritten min er "Nyttårsønsket" ditt, både utforminga og teksten var kjempefint! Det fenger litt ekstra når noen gir av sånn av seg selv, merker jeg.

Ellers er vel det med pc-abstinenser kjent for flere av oss :)

Ania sa...

Åh må få sitere Kathrine! Kul enkel-avansert stil! Høres nellask ut! :D Høres kos å være på hytta - men ja - sånt er greit i noen dager av gangen - sivilisasjonen here I comeee! :P

Sonja sa...

Hei

Her var mangen fine Lo'er. Eg har ikkje fulgt med på M game, så der har eg nok gått glipp av noe!

God helg!