søndag 24. mai 2009

Bilder fra en søndagstur

Tok litt tid før vi kom oss ut idag, men det ble en liten spasertur i Bergen by før middag. Mormor er på besøk (altså ungenes mormor) - og det er koselig for store og små. Fikk tatt litt bilder igjen - har vært litt labert med fotograferinga i det siste. Må huske å ta kameraet med meg oftere! Her er en stemningsrapport fra dagen...
Deilig med grønt gress, der man kan slå hjul og herje litt med lillebror.


"Dame med hatt"

På "Den blå steinen" - og ungene la seg fint til og ville fotograferes - yay!!

Sjarmtrollet knabba mormor sin hatt

Det ble litt kjølig, så vi gikk inn på en koselig kafé i Skostredet og fikk oss noe varmt å drikke.

Det klatres der det kan klatres, stort sett!;o)

Kreativ bruk av sko;o) I Skostredet (hvor ellers liksom?)

Noen som klarer å se hvor dette er?

Som sagt - klatring er populært...

Litt rare farger på noen av bildene, ser jeg. Er nok noe jeg har trykka på i PS. Gikk litt fort her.

6 kommentarer:

Eli sa...

Klatring er definitivt poppis ser jeg ja. Herlig :) Digger bildene fra skostredet! To herlige sjarmiser du har Ellen :) Klem, E

Pia sa...

Så flotte bilder! Og så heldig du er som fikk ihvertfall et blinkskudd av dem sammen - det er ikke lett, synes jeg...

Anonym sa...

Er det ikke Xhibition i bakgrunnen, da? P.

Ellen* sa...

Jupp, det er det, P. :o)

Ania sa...

Haha, digga refleksjonsbildet (hm sier man det?? :P) der de andre går fra deg fnis :) Og klatrebildene seff :D

Anne-Britt sa...

Herlige bilder du har tatt. Og så fint bilde der begge to er ved den blå steinen og smiler så fint:) Ikke alltid like lett.