torsdag 14. april 2011

Fin form

Ania tipsa meg om bloggen TravelingMama da jeg spurte etter København-tips. Hun har et prosjekt der hun besøker, og blogger om, 52 fine småbutikker av typen kunsthåndverk/interiør/vintage/fine-ting-og-tang. Masse fint og inspirerende der altså! Et av innleggene hennes var om Uh La La Ceramics, og jeg falt fullstendig for de kulerunde skålene hennes. En sånn måtte jeg ha!
De hadde to størrelser og i matt og blank utførelse, og det var litt vanskelig å velge, men det ble en stor og hvit og matt. Ønsker meg en liten óg - kanskje svart og blank?
Akkurat nå er den full av deilige påskeegg fra Neuhaus og Valrhona, men kan fint brukes til f.eks. smykker, ringer, knapper og annet smått og fint.
Jeg kjøpte skåla mi hos Stilleben i Læderstrede, for det ligger midt i sentrum. At de hadde dem der fant jeg også ut i TravelingMama sin blogg. Supert å bare kunne gå rett på når man vet hva man skal ha. Særlig når man er på bytur med barn, som gjerne ikke er sååå interessert i denne typen butikker...:o)

1 kommentar:

Unknown sa...

Kjempeflott skål, likte at den var matt jeg også!
Så flott babysett du har strikket..., nydelig farge!

Ønsker deg en strålende påske!

klem