tirsdag 12. april 2011

Prikkesyken...?

Se hva jeg har fått da!!
Fra snille-Marie:o) 
(Bilde tatt med Hipstamatic for iPhone)

Vet ikke om det er så åpenbart for dere som leser bloggen, men ikke har truffet meg, men jeg har altså en svakhet for prikker. Det går igjen - på klær og skjerf og vesker og tilbehør ellers. Prøver å helst ikke ha mer enn én prikkete ting på meg, eller maks to. Prikkete veske, skjerf OG paraply er litt mye...;o) Går jeg inn i butikker kan jeg spotte (høhø...) prikkete ting med én gang. Og det viser seg at flere jeg kjenner tenker på meg hver gang de ser noe svart med hvite prikker - Marie blant andre. Fikk en 100% prikkete adventskalender av henne for et par år siden også:o)

Men hmmm - når er det påska begynner igjen..?

4 kommentarer:

Hege sa...

Hei Ellen!
Jeg tenker alltid på deg når jeg ser ting med prikker på! Det er litt rart hva man ender opp med å assosiere folk med, men sånn er det.
Du får kose deg med påskeegget ditt.
Klem

Aquarell sa...

Så herlig påskeegg!
Heldige du som kan kose deg med det. :)
Ha en fin kveld.

banglamarie sa...

prikketi prikketi prikk :o)

Anne-Britt sa...

Kjekt med påskeegg :) Jeg tenker også alltid på deg når jeg ser noe prikkete :)