fredag 14. januar 2011

365 : Dag 8-14

Fredag kommer til å bli min 365 dager-dag. Året begynte på en lørdag, så det passer bra sånn.
Da jeg var litt tvilende til om jeg kommer til å klare dette, så tenkte jeg igrunnen ikke på at jeg kom til å bli lei og gi meg. Kommer kanskje til å bli lei også - men jeg har både utholdenhet og viljestyrke når jeg først har bestemt meg for noe. Er mer redd for at jeg glemmer det en dag, og så blir sur på meg sjøl. Hva skal jeg gjøre hvis (evt. når) jeg våkner opp en dag og tenker "F..n - igår tok jeg ikke noe bilde!"? Hele prosjektet kan jo ikke stå og falle på at jeg huske det 365 dager på rad!? Selv om det er det jeg har tenkt, så klart!:o) Jaja - den tid, den sorg.
Nå har jeg iallefall husket det 14 dager i strekk! Yey!:o)
Jeg prøver med større bilder denne gangen. Hva er best - store eller små?
 Aaaargh! Jeg har tidvis veldig ustabilt nett på laptop'en...
 Ny-genser-posering.
 Jepp, jeg har debutert som blodgiver! Har tenkt på det i maaange år, men først nå før jul tok jeg meg sammen og meldte meg. Blodbussen er veldig praktisk, den parkerer midt i sentrum (bl.a.), så vi sentrumsboere ikke trenger å dra opp til Haukeland. Blodbussen stopper andre steder óg, og tilsvarende finnes i Oslo óg.
Jeg oppfordrer dere andre som har tenkt på det til å melde dere til innsats!
Informasjon og innmelding på giblod.no
 Forhallen på jobben. Sier igrunnen det meste.
 Ungene har funnet "We are the world" på Youtube, og synger i kor med Michael Jackson, Kenny Rogers, Cyndi Lauper og de andre. Artig:o)
Snø ute og snø inne. For tida har vi nullføre her, og nedbøren skifter mellom regn og våt snø. Ikke spesielt sjarmerende. Men snøkrystallene inne er ganske fine:o)
Dette ser jeg på når jeg sitter i skranken (som idag). Et stort kobber- og emaljerelieff av Else Hagen. Det heter "Sol" og gjør seg veldig godt på den stooore grønne veggen.

Fredag idag altså - veldig velkommen denne uka også! Skal hente garnpakke fra Pickles og kjøpe ei flaske vin, så er jeg klar for helga!
God helg til alle!:o)

8 kommentarer:

Aquarell sa...

Kjempeflott bilder! :)
God helg til deg!

Anne-Britt sa...

Så flink du er både til å ta bilder og dokumentere. Satser på deg :) Så flott han ble med genseren da. Og så deilig med garnpakke fra Pickles. Hva er neste prosjekt? Vin her i kveld også :) Ha en fin helg.

Pia sa...

Flotte, varierte bilder! Du MÅ jo bare fullføre nå! Likte de store bildene best. Og god helg!

Ania sa...

Herlige, digget særlig forhallen :D Og gratulerer som blodgiver :)

Ania sa...

(og forresten, jeg likte bildene sånn som her: store :) ) God helg!

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Jeg digger disse dagsbildene dine, synes det er så artig å se :D
Selv likte jeg best de små, synes det var mest sjamerende samt det ser ut som kortstokk :D
Men uansett er det kjekt å se, enten små eller store.
Disse rammene og skriften på de er de fra Ali Edwards? Eller har du laget de selv, synes de var knalltøffe og kunne tenkt meg sånne selv :D

Ha en herlig søndag og kos deg masse.
Klem

Eli sa...

Store bilder er fint - og gøyalt å følge med på dine 365dager :) Håper helgen har vært god og at du har kost deg med picklespakken din. Klem

Siri Ø sa...

Spennende bilder - er spesielt svak for 11. januar!

:-)