søndag 16. januar 2011

En slags oppsummering

Jeg har observert at litt mer erfarne håndarbeidsbloggere legger ut statistikk over hva de lagde ifjor. Hvor mange plagg, hvor mange meter garn, hva slags garn, til hvem, hvilke farger osv. Jeg har igrunnen ikke holdt så mye telling på hva jeg har gjort, men det meste har jo vært nevnt her i bloggen i løpet av året, så jeg kan finne tilbake til det iallefall. Så det har jeg gjort, og satt det sammen i to collager. Er ikke helt fullstendig, men ikke så langt unna. Litt greit å se det samla, syns jeg. Jammen fint at det har blitt noe ut av alle timene jeg har sittet med pinner og heklekrok;o)
Og til neste år blir det kanskje litt mer statistikk? 

Tusen takk for alle kommentarer om 365 dager-prosjektet, forresten! Har veldig lyst å fullføre det, og det hjelper at det er noen andre også som syns det er en god idé:o)

7 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Imponerende produksjon, selv med manglende statistikk. Hvor mange meter garn du har brukt? -Maaaange, selvfølgelig. ☺

Pia sa...

Jammen har du vært produktiv! Elsker fargene du bruker!

banglamarie sa...

Så mye lekkert du har laget i 2010!! Lekkert statestikkbilde: INSPIRERENDE!!!
Takk for inspirasjon i bøtter og spann i 2010. Gleder meg til å følge med på alt du tryller frem i 2011 :o)

Unknown sa...

Åhh, så utrolig mye fint du laget i 2010..., det er så flott når man samler det i en collage... :O)
Liker så godt de rammene til Ali Edwards som du bruker rundt de daglige bildene dine... :O)

klem

Aquarell sa...

Så utrolig masse flott du har laget i fjor! :)
Skikkelig inspirerende!
Ha en flott uke! :)

Eli sa...

Myye flott og i herlige farger. Jammen har du vært produktiv! :)

Rarerina sa...

Så mye fint du lager!likte spesielt Halsene, pleddet og tøflene. Fiiiine.