tirsdag 3. april 2007

God påske!!

Driver og pakker ryggsekken her. Imorgen tar vi toget til fjells, nemlig!:o) Ikke så høyt opp, da - bare 600 moh, men nok til at det er snø der i alle fall. Påska skal liksom inneholde ski og bål og pølser og Kvikklunsj og sånt! Ikke så om å gjøre for meg forsåvidt, men ungene storkoser seg i snøen. Leo gleder seg til å steike pølser og finne påskeegg i alle fall!*lol* Jeg gleder meg til frisk fjelluft og en himmel full av stjerner.
Her er påskeegget som var mitt eneste bidrag til M-game denne måneden. Håper den heldige mottakeren koser seg masse med innholdet;o) Nå blir det fire dagers datapause altså. Sikkert sunt!;o) Hvis noen titter innom, så ønsker jeg dere ei riktig fin og lys og gjerne kreativ påske!!

7 kommentarer:

Kjersti sa...

Kos deg i påsken ;) KJempestilig påskeegg!

Marit sa...

Så herlig påske-egg du har laget. det ble kjempekult. Og tusen takk for hilsen i bloggen min. Ønsker deg supre påskedager :)

Kathrine sa...

Kos deg masse på fjellet! Egget ditt er kjempetøft.

Sonja sa...

God tur og kos dere masse!

Lene sa...

Håper du har hatt det fint på fjellet!
Det påskeegget var kjempestilig!

Hege sa...

Håper du hadde en flott påske. Det egget var knall!

Hege sa...

*knis* nå måtte jeg le da jeg lete innlegget ditt i bloggen min!
Håper vi hadde det koselig på restauranten da!
Odd Ivar lo godt han også gitt!

Ha en finfin dag!

Klem Hege