søndag 15. april 2007

Under Water Boy

Marek fikk vanntett og støtsikkert kamera til jul (jepp - smart valg til en 7-åring!;o) ) Og igår var vi på Vannkanten (badeland i Bergen for de ikke-lokalkjente) - og jeg fant ut at jeg ville teste om det virkelig var vanntett! Litt skummelt å bare putte et kamera under vann, syns jeg - det ser jo helt vanlig ut liksom... Men det funka jo, det. Både under vann og etterpå *lol*
Så her har dere Marek som poserer for fotografen. Fotografen hadde forresten ikke hodet under vann - var det litt feigt kanskje..? ;o)
Ellers har jeg barnefri dag idag! *hurra* Marek og Leo har noen snille reservebesteforeldre som har tatt dem med på Ulriken idag. Og jeg kan scrappe i fred og ro i dagslys! Det er så sjelden jeg får det - og det er så utrolig deilig! Men ute er det nyyydelig vær, så nå er jeg bare nødt til å gå ut en tur. Ønsker alle en strålende søndag!!

8 kommentarer:

Kathrine sa...

Stilig bilde! Gleder meg til å se det scrappet.

Håper du nyter fridagen!

Unknown sa...

Kjempetøfft bilde..., gleder meg til å se det på en LO... :-)

Har vært ute i det fine været i dag jeg også, men nå skal jeg scrappe... :-)

Linda sa...

Så kult bilde!!! Må vel kjøpe sånn kamera til Mathias etterhvert også - for vår begges del. Hihi.

Og jeg kjenner forresten til fenomenet i innlegget ditt under her... Har hatt endel ryddeøkter i det siste. Møkk at det skal bli så rotete av scrapping. :s Nå har jeg fint system igjen ihvertfall og håper å holde sånn ei lita stund ihvertfall. ;-)

Håper du har det fint og koser deg i våren, Ellen.

Klem Linda

Lene sa...

Åh, for et stilig bilde!
Kanskje et sånt kamerea er det neste man skal ønske seg... Nå forutsetter det kanskje at man er en del under vann da, for at det skal være noe vits i, og det kan jeg ikke akkurat skryte av at jeg pleier å være :)
Kult var det i alle fall!

Sonja sa...

Hei
Det bilde ble jo kjempetøft!
Håper du kommer på treff i morgen.

Hege sa...

Så kult. Et sånt kamera må vi ha ja.

Helle sa...

Så lurt med sånn kamera! Hva slags kamera er det? Kunne godt tenke meg at mine barn også kunne få noe sånt.

Ania sa...

Haha helt genialt!! :D Stilig bilde :D Så kjekt med reservebesteforeldre som lar deg få litt alene- (og scrappe)tid! :)