tirsdag 22. juni 2010

Et fint bilde

Jadda, jeg vet at dette er gammelt nytt altså;o) Ikke er jeg veldig royalt opptatt heller (selv om jeg så litt på bryllup i reprise på søndag altså - og det var ganske vakkert...)


Meeen så fant jeg dette bildet inne på en svensk blogg, og det var det fineste jeg har sett av dette paret! (Og vi har alle sett maaange bilder av dem i det siste...) De ser bare så kule, stilige, vakre og forelska ut. Med en 50-60-tallsstemning over det hele. Eeeelsker kjolen til Victoria, og for én gangs skyld så passer jo sleiken til Daniel perfekt!;o)
Diggedigge!

3 kommentarer:

Ania sa...

Hehe - nydelig bilde ja, likte også håret til Victoria :)Dog - mannen i huset mener Daniel glatt hadde seilt rett inn i rollen som en psykopat/seriemorder i en amerikansk film/serie utseendemessig. Og nå som han har nevnt det så må jeg si meg litt enig :P

Ellen* sa...

Haha - litt enig, jeg også! Men jeg velger å legge godviljen til:o) Han er sikkert grei...;o)

banglamarie sa...

Flott bilde ja!! -og nydelig kjole!