fredag 30. september 2011

365 : dag 267-273

Fredag igjen - ahhhh!!!
 Pavlova, servert til ære for Guro, som ble 19 år denne lørdagen.
 Solsidan - fornøyelig og svensk:o)
 Utsikt fra Blodbussen. Småunger på rekke og rad i fullt regnhyre er bare skjønt!
 Dette hullet i husrekka går jeg forbi hver dag. Det har vært der noen år. Nå har små menn begynt å jobbe og styre der inne (ja, de ser iallefall små ut mot de høye husveggene!) Gleder meg til å følge med på at huset reiser seg.
 Av og til er det DEILIG med litt Milli Vanilli og litt Paul Young (og til og med bittelitt Michael Bolton!!) :o)
 Ukas blomster. Vakkert i hvitt og grønt.
Fredagspilstapas med gode kollegaer er en fin ting. Indian summer likeså. 

Ha ei super helg! Gleder meg til å legge meg, jeg!:o)

2 kommentarer:

Eli sa...

Ønsker deg en riktig så god helg Ellen - og takk for titten denne uka også :) Klem, E

Anne-Britt sa...

Ja Paul Young og Michael Bolton er greit sånn av og til. Bare mimre litt :) Og Tapas er heller ikke å forakte. Fine bilder :) Ønsker deg en fin fin uke Ellen. klem