fredag 9. desember 2011

365 : dag 337-343

Fredag igjen, folkens. Ja, det er kanskje til og med bikka lørdag før denne posten kommer på lufta. Jeg er trøtt og sliten, men håper å våkne opp full av futt og energi imorgen tidlig, for det er PLENTY som skulle vært gjort her! Men først ukas bilder.
 Godt utpå lørdagsnatta. Mye dansing, og det gikk ikke i lengden med de nye skoene. Pernille passa på at de og papirflyet mitt ble foreviga;o)
 2. søndag i advent.
 Ingen skal anklage yngstemann for å være flink til å skjule sine spor...;o)
 Nydelig vinterlys ute. Varte altfor kort, dessverre.
 Snø er ingen hindring for å spise is vel! Ikke på bursdagen iallefall.
 Juleverksted på jobben. Kveldens kuleste prosjekt; politiforkleet Britt-Inger lager til barnebarnet på 7!
Kunsthåndverkernes julemarked er noe jeg må få med meg hvert år. Veldig koselige lokaler i Schjøtstuene ved Mariakirken. Jeg fikk med meg en ny, fin ring av Kristin Selboskar. Det var jo lønningsdag og allting;o) Markedet er åpent lørdag og søndag kl. 11-18, så ta en tur om du er i Bergen!

Ha ei finfin helg! Det går rykter om at det bare er to uker til jul! Det skal jeg tenke litt på i helga... Men først - sooove!

3 kommentarer:

Aquarell sa...

Flotte bilder! Er imponert over at du har fått tatt bilder hver dagen.:)

banglamarie sa...

kjøpte du den typentil Kristin? Den med de luftige bladene? Jeg sto lenge og siklet på de. Sååå fine!!

Flotte hverdagsbilder. Ønsker deg en god adventsuke :)

*klem*

Ania sa...

Ajj du er snart oppe i 365, jo :) Når kommer årsalbumet? :)