onsdag 7. desember 2011

Julegaver fra epla.no

Vi er midt i julegavekjøpetida - og jeg vil slå et slag for håndlagde greier i år. Jeg har vel stort sett bestandig hatt en slags målsetting om å lage julegaver til alle, men jeg kommer sjelden i mål. Kanskje i år?:o) Ellers går det jo an å kjøpe noe som andre har laga, istedenfor masseproduserte ting. Etter at jeg fikk meg Epla-butikk har jeg tilbragt endel tid der inne og kikka i andre sine butikker. Det er mye fint som lages altså!:o)
Har laga ei liste av noen favoritter, som kanskje kan være til inspirasjon? Ting rekker enda fint å komme fram til jul, og mange tilbyr også gavepakking og sending direkte til mottaker. 
 Tiger-iPhone-etui fra Elle Designs eller fin lita ullskål fra ANHo.

 Jakke til den bittelille fra K*L*E*M eller julebling til ørene fra Ingrid Riddervold Design.

 Suuuperkul badehettekopp fra LEIRBRENT eller fint manneskjerf fra zndesign.

 Litt skumle øredobber fra SophiaRose eller søøøt ring fra Tasty.

 Fineste rangla fra Kaptein Biff eller fin boksidekunst fra Carambatack Design.

 Oransje tøfler fra Lykkeland.

 Artige julekort fra Tatt av Vinden Design eller vakre bilder fra Kreativt uttrykk - små gleder.

 Fargerike toalettmapper fra Tidig tråkling.

 Lita retrougle fra Bad Monkey.

Eller kule t-skjorter fra Higren.

Epla har også laga sine egne lister med gavetips.

Min egen Epla-butikk går kjempefint, og jeg vil si tusen takk til alle kjente som har delt lenka til butikken på facebook, og sånn hjulpet meg i gang! Og selvsagt takk til alle som har vært kundene mine de første par månedene!:o)

God julegaveshopping!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den t-skjorta fra Higren har jeg faktisk bestilt i julegave til gubben, den er kjempefestlig!
Her var det masse flotte tips!

God helg til deg :)

Lomme sa...

Jeg synes den puta er så kul :) Flott liste!

Anita Eriksen Zagury sa...

Fin liste og fin butikke du har!

Takk for at herreskjerfet har fått lov til å være med ;)

Mvh Anita, ZN-design