lørdag 31. desember 2011

365 : dag 365 (yippiii!!!)

Aller, aller siste dag av de 365 vi kaller 2011 er kommet, og er snart brukt opp til og med.

Det har ikke vært et superår. Mer på det jevne, vil jeg si. Ikke at jeg har noe å klage på. Egentlig. Men som alltid er jeg veldigveldig klar for et nytt - helt blankt og ubrukt - år. Et stort, tomt lerret som kan fylles med absolutt hva som helst! Jippi! Jeg sier tusen takk for følget til 2011, og velkommen 2012!:o)

Bildeprosjektet mitt syns jeg har gått veldig bra, og jeg er kjempeglad for den billeddagboka jeg har nå ved enden av året! Tre små glipper ble det, men hvem bryr seg? (for å sitere 12-åringen;o))
Samtidig er jeg sååå glad for at jeg er ved veis ende. Nå skal jeg demonstrativt ikke ta bilder i noen dager. Og nyte å ikke ta med meg kameraet i veska. Kanskje ta i bruk ei mindre veske, som ikke har plass til et speilreflekskamera til og med?!

Her er iallefall det aller siste bildet mitt fra 2011:

Tusen takk til alle som har lest og kommentert i bloggen min det siste året!


Ha ei fin nyttårshelg 
og et spennende & kreativt & morsomt 2012!

10 kommentarer:

Ulrikke sa...

Et nydelig avslutningsbilde på et strålende prosjekt! Gir håp om et 2012 i kjærlighetens tegn! Godt nytt år!

Anne-Britt sa...

Det har vært så kjekt å følge deg hele året og du har vært utrolig dyktig må jeg bare få si. Nydelig siste bilde fra deg. Og slitan med ny symaskin :)
Godt nyttår Ellen.
Klem fra meg

Aquarell sa...

Gratulerer med et vel fullført prosjekt! Utrolig herlig siste bilde i år fra deg, stjerneskudd er morsomme å leke med.:)
Godt nyttår til deg. :)

Hege sa...

Gratulerer med vel gjennomført bildebokprosjekt!! Jeg er imponert. Og det har vært veldig spennendeå følge med på dette. Har kost med bilne dine jeg. Tenk dette blir moro å se tilbake på senere! Ha et riktig godt nytt år, med og uten bilder!!

Anonym sa...

Nydelig bilde :)

Rarerina sa...

Godt nytt år, og takk for hilsen!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Et supert siste bilde. Godt nyttår!

Eli sa...

Riktig godt nytt år til deg og gutta dine Ellen! Klem

Hobbykrabbe sa...

Hei Ellen!

Godt nyttår og gratulerer så mye med et flott prosjekt! Det har vært kjekt å følge deg :)

Nå har jeg kastet meg på samme prosjektet, men nå 366 dager ;)

Nyttige tips mottas med takk :)

Ania sa...

Godt nytt år og sånn! Og whee, well done - når kommer minialbumet? :D