fredag 16. desember 2011

365 : dag 344-350

Jeg nærmer meg målsnora, gitt. To uker + én dag igjen av året. Helt fint, det.
Jeg er like trøtt som forrige fredag, og gleder meg til ei god natt og to fridager med juleforberedelser.
 Rocky road på vei! Yumyum! Oppskrift fra Leila Lindholm her, hvis du får lyst å prøve. 
 Fra Leo sin bursdag på VilVite. Det lages iskrem med flytende nitrogen. Stilig!
 De siste bestillingene er klare til å syes - og litt plutselig ble jeg klar over at jeg ikke hadde laga noen julegaver enda. Her er det bare å stå på!
 Julefrokost på jobben - veldig koselig som alltid:o)
 Endelig noen julegaver som er klare til å sendes!
 Har handla på Epla. Så fint når folk gjør litt ut av pakking av varene. Dette er fra almaPalma.
Det snør, det snør, tiddelibom... Julesnøen? Neppe...:o(

Ha ei fin siste adventshelg!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hei... :O)
Koselig som altid å se bilder fra din hverdag... :O)
Den godteri oppskriften så spennende ut, må inn og kikke bare jeg har skrevet melding til deg... :O)
Spennende med nitrogen is også... ;O)

Ønsker deg en koselig førjulshelg!

klem

Aquarell sa...

Herlige bilder! :)
Det så spennende ut å lage sin egen is. Og Rocky Road, nam , den så god ut.
Ha en koselig søndag. :)

Ania sa...

Ahem! Har feiret bursdag på VilVite, men fikk vi lage is på den måten? Nei! Diskriminering (av 80--ettellerannet-åringen vi feiret)! :)

Eli sa...

Kjekt å ha fulgt med deg gjennom bilder dette året, og bra det er litt igjen enda :) Ønsker deg en finfin mandag Ellen! Klem, E

banglamarie sa...

Ønsker deg gode advents og juledager :) Det har vært så koselig å følge deg gjennom hverdagsbilder dette året.

Julehilsen fra meg blir vel mer som nyttårshilsen i år. Jeg ligger etter med det meste, men jeg får ønske deg en god jul her ;)