onsdag 18. mars 2009

Jeg ønsker meg...

...en sånn:


..og et sånt:

Sukk. Hvis jeg får 15000 igjen på skatten, så kanskje... Selvangivelsen dumper vel ned i postkassa når som helst nå, så da får vi se om jeg kan fortsette å drømme;o) Objektivet er innen rekkevidde iallefall, for jeg har et gavekort på 2000,- i en fotobutikk. Så da trenger jeg bare 3000,- til.

Mer scrapping. En annen jeg lagde i helga. Som vanlig ender jeg opp sur på meg sjøl når jeg drister meg til å skrive for hand rett på LO'en! Men det er ikke noe å gjøre med. Denne ble litt til av seg sjøl. Bilde, ark og tre bare fant sammen, og tittelen kom også av seg sjøl, liksom. Noen ganger er det bare sånn... Arkene er fra BG Dawson - som var superhotte da jeg begynte å scrappe, i slutten av 2004/begynnelsen av 2005. Husker dere? Jeg kjøpte dem aldri da, jeg - men for et år siden ca fant jeg en samlepakke på salg, og DA kjøpte jeg dem!:o)


Idag kommer Oslo-kjæresten på besøk - jippi!! (Ja, jeg har ingen kjærester noen andre plasser altså...*hehe*) Det blir fint. Han skal hit på jobb egentlig, men jeg satser på at han har tid til meg også...;o)

Til slutt: Tusen takk for alle koselige kommentarer i bloggen min!

5 kommentarer:

Evy-Kristin sa...

Kjempestilig LO, Ellen!!

Når det gjelder skatteoppgjøret, så skal krysse fingrene for deg ;o)

Kos deg med kjærestebesøk ♥

Anette S sa...

Sukk, ja. Det hadde ikke vært så dumt med en sånn fin blank hvit maskin! Eller objektiv...

Helt fantastisk layout!

Anonym sa...

jeg har båden en sånn og en sånt. Lucky me :-)

Morten

Camilla G sa...

Så stilig layout! Digger treet, og at det ikke er mer enn akkurat det det trenger å være på siden:)
Jeg har 18-200 til Nikkor, og er kjempefornøyd! Det er virkelig allroundobjektiv. Men de beste bildene får jeg klart med 50mm, men det krever litt mer jobbing. Og jeg ville ikke vert foruten 18-200, det var utrolig å bruke det etter ett år med 18-55. Men alt det der vil du både oppleve og se når du får det i hendene!
Krysser fingrene for at futen er grei med deg da, for meg pleier han aldri gi noe tilbake til =)

Sonja sa...

Utrolig kul LO!!! Kjempeflott