fredag 4. mars 2011

365 : dag 57-63

Den niende uka av 2011 så blant anna sånn ut:
Godtenostalgi for mammaen - men også interessant for godtegriser av idag:o)
Åh - ranunkler! Åh - farger!
Junkfood - en del av vinterferiekosen for ungene.
Hårete hjerter:o)
Leo tester om svømmebrillene er tette... De er visst det:o)
Beina opp, taffelsticks, Cola Light og Stephen Fry - balsam på en sliten torsdagskveld.
La meg presentere: kontorpulten min.
Og den andre halvparten er minst like ille. Sukk. Mellom alle bokstablene ligger hauger med papirer - viktige og uviktige i salig blanding. Jeg har bestilt meg noen sånne papirsorteringstablegreier - nå det bli litt orden her! Når bare denne litt travle uka er over...

Ellers: telleren min har passert 45 000! Når den passerer 50 000 blir det ny GIBORT her!
GOD HELG!

2 kommentarer:

Ania sa...

:) BLir så glad av å se hverdagsbildene dine :)
Skal de scrappes og, eller? *NUDGENUDGENUDGE* :P

Trude Julie sa...

Litt treig med å kommentere, men.... Skikkelig koselige bilder. Er selvsagt helt enig i at Stephen Fry er balsam for sjelen, fiiine mannen.