fredag 18. mars 2011

365 : dag 71-77

 Gammelt og velbrukt tømmer i Jakobsfjorden, Bryggen.
Photoshoot med ny genser - verken modellen eller fotografen står i ro;o)
Årets solbrilledebut. Sååå deilig!
På kino med mamma. En søt og artig film - og spesielt morsom siden den er filmet i strøket der jeg både jobber og bor. Ja, til og med inne på jobben min var det et par scener!
Glade tøysko får lufte seg på tørr asfalt!:o)
Fine snøklokkene. Eller klosterklokker, som jeg nå har lært at det er. Takk Regina!:o)
Er det noen som ser hvor jeg har vært idag da? Sjokolade i posten til førstemann med rett svar:o)

Ha ei finfin helg! 
Jeg skal rydde og strikke:o)

6 kommentarer:

Unknown sa...

Hei..., nå hadde jeg virkelig hatt mulighet til å vunnet sjokolade, men desverre så har jeg null peiling på hvor du har vært... :O)) Et eller annet sted i Bergen er vel det nærmeste jeg kommer!

Morsomme og flotte bilder! Den genseren så veldig flott ut, regner med det er du som har strikket den!

GO'helg!

Ulrikke sa...

Takk for fine bilder med mye vårstemning! Har du rett og slett vært en tur i Hovedstaden i slutten av uken? Jeg tror du var på UB i Oslo.

banglamarie sa...

Ser ut som du har vært en tur i Oslo ja :) Jeg tror også det er universitetsbiblioteket i Oslo.

Du tar så fine hverdagsbilder! Inspirerende :)

Ønsker deg en god helg *klem*

Eli sa...

Takk for titten denne uka også; alltid kjekt å stikke innom for å se på ukesbildene dine. Fine er de :) Håper helgen har vært god mot deg og at du har fått kost deg med strikkingen 'klem*

Regina Küfner Lein sa...

Masse fine bilder. En liten kommentar til 17. mars: det er nydelige klosterklokker :-) de kommer litt senere enn snøklokkene og har mere gulgrønne blader. Jeg liker de enda bedre enn snøklokkene.

Ania sa...

Haha, nå skulle jeg til å skrive "var du i Oslo du og" liksom, men så kom jeg på at dette var en gammel post, gitt. Sånn går det når det hoper seg opp i readern :p :)