fredag 25. mars 2011

365 : dag 78-84

Den tolvte uka av prosjektet mitt er over, og det går fremdeles fint. Det er definitivt blitt en vane å ha med seg kameraet, og jeg har bestandig i bakhodet at minst ett bilde må tas pr dag. Og med mobilen som backup går det bra - sånn som da jeg var på jobbtur i Trondheim denne uka, og ikke gadd å dra med meg kameraet:o)
Marek er klar for sin første klassefest ("ball" for de to 6.klassene på skolen). Jeg var med som fotograf på festen, og skulle gjerne vist noen av bildene (men da må jeg nesten ha tillatelse fra unger og foreldre, og det blir for mye styr). Fine var de (ungene altså), og det ble en artig fest, ifølge poden:o)
Null brødmat i huset søndag morgen, og endelig huska jeg på at det går jo an å lage scones! Det skal jeg prøve å huske litt oftere.
Nye krus til kontoret, kjøpt hos Søstrene Grene.
Kollega Unni slår seg løs à la Ronni le Tekrø på Rockheim. Et utrolig flott opplevelsesmuseum, som jeg gjerne vil besøke igjen - uten 200 andre biblioteksfolk;o) Anbefales hvis man er innom Trondheim.
Namnamnam! Dessertbordet på Rica Nidelven Hotel var bare utrolig lekkert og superdeilig (som resten av maten som ble servert der). Her er det jeg fikk plass til (i første omgang) og alt smakte helt nyyydelig!
Lille Aurora er blitt 3 måneder, og å gnage på hender og annet som kommer i nærheten er det helt store:o)
Leo blir kvitt halve hårmanken. Greit å se igjen - med begge øynene!:o)

Gooood heeelg!!!

6 kommentarer:

Pia sa...

Eldstemann er jo en stor, flott ungdom!
Imponerende at du fortsetter prosjektet - med varierte motiver! Digger de grønne koppene:)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Å, vi er nok flere som burde huske på at det går an å bake scones.....Fine bilder.

Eli sa...

Flotte guttene dine!; og flinke mammaen som både holder koken med prosjektet og som løser brødkriser med baking. Det er jo som regel bare det å komme på at det går an; jeg hadde kommet på at søndagsåpen butikk er fint :P NYT helgen Ellen :) *klem*

Fru Keilegavlen sa...

Så flotte og herlege bilete! Ha ein fin søndag.

Anne-Britt sa...

De dessertene så virkelig gode ut. Kjekt å se hverdagsbilder hos deg og at du ennå klarer å holde prosjektet i gang :) Så flotte gutter da :) Ha en fin søndag.

Sonja sa...

Hei Ellen

Kjekt å få se bilder fra hverdagen din. Kunne godt tenke meg å starte med en 365 prosjekt selv, men det blir nå ikke i dag :)
Håper vi treffes snart, klem

Sonja